Lue keskustelun säännöt.
Tyhmät valittajaäidit
31.01.2015 |
Tässä teille asiaa
Kommentit (3)
Mä en ymmättä ja tuota valitusta, kun sitä äitiyspakkausta ei ole pakko ottaa, on olemassa myös se rahaversio. Itse olen harmitellut, kun jotkut äitiyspakkausten vaatteet jää käyttämättä väärän koon vuoksi, kuten talvihaalarille kävi meille. Tuntuu kauhealta kun uusi kaunis vaate on käyttämättä. Muuten pakkaus onihan paras perusvaatevarasto syntyvälle lapselle, jota on helppo täydentää. En ole ikinä ymmärtänyt, kuka kehtaa ilmaisesta tuesta valittaa. Ei ota, jos niin kauhea ja pitää kiittämättömän suunsa kiinni
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seiskan uutiset, peppupanot, julkkisten vaatteet ja bloggaajien paino ovat tärkeitä asioista suomalaisten ihmisten elämän keskiössä. Tietysti on hauskaa oman elämän ns. kurjuudessa provosoida ja ilakoida leikkimielellä kaikesta ja kaikista, kerranhan täällä vain eletään! Jossain toisessa kulttuurissa ko. hankilöt teloitettaisiin, mutta saavathan he itse valita ammutaanko heidät makuultaan, istualtaan vai seisoen. Kuitenkin meillä suomalaisilla ja yleisesti länsimaalaisilla on varaa valittaa naapurin saunavuoroista ja kadehtia työkaverin velkaista kotia sairaalloisen intohimoisesti sekä purnuttaa kun ei ole teinille varaa ostaa iphonen uusinta mallia vaikka tuttavan serkun äidin kaima sai soskusta samanlaisen ja lisäksi vielä bussikortin, brasialiasen sekä vapautuksen koulun tamburiinipakosta. Kaikki tietää, että pakolaisille maksetaan kaikki ja mulle ei mitään.
Löytyykö länsimaista edes enää onnellista ja tasapainoista perhettä, joka pystyisi kiihkotta elämään ja hyväksymään meille tarjotun hyvinvoinnin? Jonka eteen on moni ihminen on antanut henkensä ja uhrannut elämänsä.