Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä tilanne. Uusi mies, sen työ, ja mun ulosotto.

Vierailija
30.01.2015 |

Mulla on ulosotossa vielä n. tonni maksettavaa. Se on pian maksettu pois onneksi, ja asiat on mallillaan. Mutta mutta.. olen tavannut ihanan miehen. Se hakee nyt ulosottomiehen töitä. Miten kiva sattuma! Kaippa se näkee suoralta kädeltä että olen täysi luuseri :( Jos ehdin maksaa sen tonnin pois ennen kuin se paikan saa, niin näkyykö mun tiedot sieltä edelleen? Ei asuta samalla paikkakunnalla, mutta eikös nuo kaikki näe vaikka missä työskentelisi. 

Mulla on suoraan sanoen ihan hirveä olo, ja mietinkin että lopetanko koko suhteentyngän heti :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se käsittele vain niiden henkilöiden tietoja, jotka ovat sen asiakkaita? Eiväthän sairaanhoitajatkaan "näe" kaikkia tietoja, vai mitä? Vain sitten, jos tulee potilaaksi.

Vierailija
2/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi.... Sinuna murehtison tuosta vasta, jos miehesi saa sen työn. Ei tänä päivänä työpaikkaan hakeminen = palkatuksi tuleminen. Eiköhän tuohonkin työhön ole se sata hakijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei se saa kattoo sun tietoja jos se ei ole se sun oma tyyppi siellä. Eikä varmaan pääsekään niin vaan kattomaan. Ja toisaalta, mitä väliä silläkään on vaikka se tietäisi, sinähän olet tunnollisesti ne maksanut pois, ei siinä ole mitään erikoista.

Vierailija
4/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, lievensitte vähän mun ahdistusta. Mietin vaan, et mitä kaikkea voi mennä pieleen kun kerrankin olen löytänyt rakkauden elämääni.

Ap

Vierailija
5/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ulosotossakin päde se, että työntekijällä on oikeus katsoa vain asiakkaansa tietoja. Ei urkkiminen kuulu heidän työnkuvaan.

Vierailija
6/6 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ääliö tyyppi se olisikin, jos kävisi urkkimaan sun tietoja. Jos hänen käytöksensä yhtäkkiä muuttuisi hänen saatuaan sen työn, tietäisit ainakin ettet menetä hyvää tyyppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi