Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko uniisi?

Vierailija
13.11.2021 |

Että ne ovat yleensä sinun omiasi ja ne eivät ole sinun kuviteltuja unia? Tai jotain muuta hämärää?

Taike.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt enneunia, jotka ovat tapahtuneet pilkulleen...

Jaa-a, vaikea sanoa.

Vierailija
2/5 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, vaikea sanoa.

Koska moinen on mahdotonta niin on helppo sanoa että älä höpötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, vaikea sanoa.

Koska moinen on mahdotonta niin on helppo sanoa että älä höpötä.

Ei se mahdotonta ole, vaan todennäköisyyden lakien mukaista sattumaa. Jos tuhat ihmistä näkee unta autokolarista, niin ehkä yksi heistä kokee oikean kolarin valveilla ollessaan. Ihminen muistaa vain ne kerrat, kun "enneuni" toteutui, ei niitä lukemattomia kertoja kun mitään ei tapahtunutkaan.

Vierailija
4/5 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nähnyt ennenunia. Yleisesti ottaen unet ovat alitajunnan virtaa. Näen niin outoja unia etten todellakaan usko niiden kaikkien merkitsevän yhtään mitään.

Mutta vähän aikaa sitten näin esimerkiksi unen, jossa etäisesti tuttu henkilö sanoi minulle, että "kaikki on loksahtanut paikoilleen" Tunsin sillä hetkellä siinä unessa ymmärtäväni täysin mitä tämä henkilö tarkoittaa ja että kaikki on todellakin loksahtanut paikoilleen. Aamulla muistin unen heti ja mietin että mitähän oikein uneksin ymmärtäväni. Myöhemmin samana päivänä kuulin tämän henkilön kuolleen äkillisesti edellisenä yönä. Tällainen pistää miettimään.

Vierailija
5/5 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Uskonko oikeasti nähneeni unia vs. uskonko että olen kuvitellut nähneeni unia, sitäkö tarkoitit?