Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOP 5 virheet itsessä

Vierailija
29.01.2015 |

Itellä
-iso ruma nenä
-vinot etuhampaat
-raskausarvet pakaroissa
-huonokuntoiset ja rumasti kihartuvat hiukset
-ihon monivärisyys ja siinä olevat valkoiaet arvet

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäössä:

1. huonohko iho
2. pienet rinnat
3. tällähetkellä huonossa kunnossa olevat hiukset
4. lyhyet sääret
5. etupurenta

luonteessa:

1. kateus
2. uteliaisuus
3. ajattelemattomuus
4. kärsimättömyys
5. loukkaannun joskus liian helposti

Vierailija
2/18 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisiä vikojani on, että en aina pysty olemaan tarpeeksi röyhkeä, ns. sanavalmis. Eräs vika on, että roikun liikaa tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:25"]

Ap miksi sun virheet vain ulkoisia?[/quote]

Plaa plaa plaa plaa plaa.... Ei kukaan ole kiinnostunut AV-palstalla mistään muusta. Älä edes yritä tai saat bannit.

Vierailija
4/18 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, hitto kun olen oikein ootellut, että voisin listata. Mutta aina sama homma: aamulla kun herään ja katson peiliin, niin ei virheen virhettä!

Vierailija
5/18 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian vaatimaton kykyihini nähden.

Vierailija
6/18 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1)kateus 2)liika kriittisyys sekä itseä, että muita kohtaan 3) liian pieni suu 4)kärsimättömyys 5)kun tulee pari kiloa lisää, kaikki kertyy mahaan

Vierailija
7/18 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-isot kädet

En keksi oikeastaan muuta. Ette tiiä miten vaikeeta on näyttää naiselliselta kun kädet on niinkuin jonkun raksaäijän.

Vierailija
8/18 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisleuka, keskivartalolihavuus, rypyt kaulassa ja naamassa. Ohuet hiukset. Lättäpeppu selluliitilla. Nuff said

Vierailija
9/18 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi sun virheet vain ulkoisia? Ulkonäöllisiä asioita. Kukaan ihminen ei ole täydellinen, ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Itsestäni tulee seuraavat asiat mieleen; ajoittainen mustasukkaisuus, materialismi, henkiset itsetunto ongelmat, olen välillä todella ärsyttävä kun suutun turhan pienistä asioista, mustat silmänaluset ja pussit. Onhan näitä. Mutta silti olen tyytyväinen itseeni vaikka virheitä on vaikka muille jakaa.

Vierailija
10/18 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Iso nenä 2. Vinohkot hampaat 3. Stria-arpia jaloissa, rinnoissa, sekä lantiossa 4. Tubulaariset rinnat 5. Lievä kuopparinta. Näistä huolimatta miehet ovat aina pyörineet kimpussa, ilmeisesti nämä ovat ongelma vain minulle.

Vierailija
11/18 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:25"]Ap miksi sun virheet vain ulkoisia? Ulkonäöllisiä asioita. Kukaan ihminen ei ole täydellinen, ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Itsestäni tulee seuraavat asiat mieleen; ajoittainen mustasukkaisuus, materialismi, henkiset itsetunto ongelmat, olen välillä todella ärsyttävä kun suutun turhan pienistä asioista, mustat silmänaluset ja pussit. Onhan näitä. Mutta silti olen tyytyväinen itseeni vaikka virheitä on vaikka muille jakaa.
[/quote]
Onhan minulla luonteessakin varmasti vikoja kuten olen aika äkkipikainen ja on paha tapa kommentoida jokaista asiaa joka ärsyttää. Helpottas kun oppis pitäö turpansa välillä kiinni://

Vierailija
12/18 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:23"]-isot kädet

En keksi oikeastaan muuta. Ette tiiä miten vaikeeta on näyttää naiselliselta kun kädet on niinkuin jonkun raksaäijän.
[/quote]

Samis. Vejän aina kesät pitkähihaisilla. Ei paljoo naurata. Ja hihat pitää olla semmoset puoli kämmenselkää peittävät.

Vierailija
13/18 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Löllö maha ja muuten tikku 2. Liian isot roikkuvat rinnat 3. Huono ryhti 4. Vinot hampaat + keltaiset 5. Huono iho ja luonteesta 1. Hetkittäin todella itsekäs 2. Täydellisyyteen tavoitteleva 3. Liian omistautuva ihmisille 4. Mustavalkoinen persoona 5. Omistushaluinen

Vierailija
14/18 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla (siis sillä selluliitti lättäperseellä) on myös muita vikoja kuten luonne on ehkä vähän liian herkkä ja omistautuvainen läheisille. Olen vähän sellaista helposti melankolisuuteen taipuvaa sorttia. Ehkä vähän laiska myös. Hyvä itsetunto mulla on siihen verrattuna miltä näytän.

Vierailija
15/18 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen virheetön.

Vierailija
16/18 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kasvot vähän epäsymmetriset, toinen silmä alempana
- Huono iho
- Ohut iho joten verisuonet näkyy
- Aika ohut ylähuuli
- Rumat isovarpaat (:D)

Vierailija
17/18 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:23"]

-isot kädet En keksi oikeastaan muuta. Ette tiiä miten vaikeeta on näyttää naiselliselta kun kädet on niinkuin jonkun raksaäijän.

[/quote]

Minulla myös, mutta en pidä sitä virheenä vaan olen käsistäni ylpeä. Muutenkin hyväksyn itseni enkä muistakaan virheitä etsi. 

Vierailija
18/18 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian täsmällinen. Liikaa aikaa salilla. Liian isot rinnat-tulee juostessa selkä kipeäksi. Ahne rahan perään-siksi hommasin hyvän ammatin. Liian turpeat huulet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan