Miten pukeudutte yleensä baariin? Mikä on liian näyttävää/paljastavaa?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 15:28"]Jos sen sijaan haluaa miesten huomiota, niin sitten varmaan vartalonmyötäinen vesirajamekko, 15 cm:n platokorkkarit ja kilo meikkiä on oikea tapa. Näitäkin neitejä näkee joka kerta baarireissulla, eikä se minusta ole väärin. Kuka mistäkin tykkää. Itse vaan en laittaisi sellaisia vetimiä koskaan.
[/quote]
Ai noinko ei voi pukeutua ne, jotka eivät halua miesten huomiota? Taidat olla mies.
Aika jännä kun monella on sifonkipaita ja oliko jollain kauluspaita. Sitten hame. Mulle tulee mieleen toimistolookki! En oo tainnut nähdä täällä päin ikinä! Onko Hgin muotia?
Useimmiten baarissa kuitenkin näkee vesiraja ja tissityrkkymekkoja,eli mahdollisimman vähän kangasta. Itelläni mustat pillifarkut, joku tumma yläosa toppi yleensä, korkosaappaat/nilkkurit, en jaksa pelaantua vaihtokenkien kansss ja koruja
Peittäviä, löysiä telttoja. T. 82-kiloinen 37-vuotias, jonka baarivuosista alkaa olla aika paljon aikaa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:39"]
En baareile/klubeile kovin paljoa, mutta riippuu minne menen ja mihin vuodenaikaan. Baariin en laita mitenkään kovin erikoisia vaatteita. Sellainen perussiisti lookki, esim. nätti toppi, tummat farkut ja tumma neule.
Klubit on sitten hankalampia. Talvella laitan yleensä sellaisen tunikatyylisen kivan mekon + farkkuleggarit/muut kivan näköiset nätit housut.
Talvella laitan pitkävartiset, sirot ja kauniit talvikengät, koska en jaksa vaihtaa niitä paikanpäällä.
Kesällä tykkään mieluiten laittaa jonkun polvipituisen mekon. :) Kenkinä sievät (yleensä) valkoiset balleriinat.
En koskaan mene minnekään missään täyställingissä tai vesirajahameissa. Sellainen luonnollisen söpö tyyli on minusta paras.
Ei paras tyyli jos etsit miesseuraa. Olen ihan nätti, mutta yleensä minua ei lähesty kuin vanhemmat miehet (siis oikeasti vanhemmat). Jos siellä klubilla sattuu joku selvänä olemaan, niin he saattavat tulla juttelemaan.
T. N21
[/quote]
Hyi hyi hyi... Mekko baariin? hyi
Harvoin tulee nykyään käytyä baareissa ja yleensä kyseessä on jonkun juhlien jatkot jolloin päällä on jo valmiina joku mekko. Yleensä mulla sellaisia polveen asti, vartalon myötäisiä mekkoja, aika konservatiivisia kuitenkin. Jos joskus harvoin käyn muusta syystä niin päällä mustat farkut (tavalliset musta vähän arkiset) ja joku koristeellisempi paita. Voi olla läpikuultavakin mutta silloin on toppi alla. Ja tietysti korkokengät aina, mitä korkeemmat, sen parempi :D
T:20v
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:02"]
Mikä on TOPPI??
[/quote]
Tulenosoituspanos. Yleensä käytetään armeijassa, mutta kätevä myös baareissa. Voi iskeä jonkun oikein kunnolla.
tiukat farkut, nilkkurit, toppi ja joku löysä hihaton läpikuultava paita päälle, tukka laitettu ja kunnon meikki
En baareile/klubeile kovin paljoa, mutta riippuu minne menen ja mihin vuodenaikaan. Baariin en laita mitenkään kovin erikoisia vaatteita. Sellainen perussiisti lookki, esim. nätti toppi, tummat farkut ja tumma neule.
Klubit on sitten hankalampia. Talvella laitan yleensä sellaisen tunikatyylisen kivan mekon + farkkuleggarit/muut kivan näköiset nätit housut.
Talvella laitan pitkävartiset, sirot ja kauniit talvikengät, koska en jaksa vaihtaa niitä paikanpäällä.
Kesällä tykkään mieluiten laittaa jonkun polvipituisen mekon. :) Kenkinä sievät (yleensä) valkoiset balleriinat.
En koskaan mene minnekään missään täyställingissä tai vesirajahameissa. Sellainen luonnollisen söpö tyyli on minusta paras.
Ei paras tyyli jos etsit miesseuraa. Olen ihan nätti, mutta yleensä minua ei lähesty kuin vanhemmat miehet (siis oikeasti vanhemmat). Jos siellä klubilla sattuu joku selvänä olemaan, niin he saattavat tulla juttelemaan.
T. N21
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:39"]
T. N21
[/quote]
Puhut paskaa. Tämä naistyyppi on kuollut jo sukupuuttoon.
Mies23
Liian paljastavaa tai hutsumaista on juuri ja juuri pepun peittävä todella tiukka pikkumekko. Avonainen paita niin että tissit pursuaa ulos. Pikkutopit/pitsirätit joita sofia ruusila käyttää (pituus navan yläpuolelle).
Itse käytän farkkuja (mustat) (todella harvoin hame, kesäisin shortsit+farkut) ja joko ohut "sifonkinen" nätti kauluspaita tai hienompi toppi. Kenkinä ballerinat, harvoin korkkarit, talvinilkkurit.
t. 19 vuotias suht usein baareissa käyvä :)
Onko korkkarit, siis niin että vaihtaa ne sisälle mennessä, ja mekko joka ei ole liian lyhyt ja tiukka, teidän mielestä hutsahtavia? :D
Riippu mitä haluaa.
Jos etsii itselleen seuraaa, ja ja jotan ehkä vielä kestävämpää, niin on parempi pukeutua ihan tavalliesti. Suomalaiset miehet rakastavat "Naapurin tyttöjä"
Jos taas haluat jonkun ns. "alfauroksen", joka todellisuudessa on vain öykkäri, niin sitten vain kaikki peliin, pohjavoidetta, masskaraa, kajalia, ripsaria, ja minihametta ( en minä näistä miehenä oikein tiedä).
Kuitenkin, vaikka naisilla on usein ajatus houkutella miehiä kauneudellaan, niin kuitenkin on tehokkaampaa että, sitten jos näet sen mielestäsi oikean , niin mene juttelemaan hänelle, vaikka millä tekosyyllä; viimeinen bussi meni jne.
Nim. Meiikattu nainen on kyllä kaunis, mutta meikkaamaton haluttavampi.
laittakaa linkki kivaan biletoppiin
Minihame, nahkabootsit, sukkahousut, paljettipaita, joskus jätän alkkarit ja rintsikat pois, pojat tykkää ;) n18
Itse pukeudun vaan farkkuihin ja johonkin "hienoon" toppiin. Ja nahkasaappaat. Ei mikään erikoinen asu :) jos et ole johonkin pintaliito paikkaan menossa siemailemaan skumppaa niin ÄLÄ laita mielellään mekkoa, ainakaan tiukkaa sellaista josta voi valahtaa jotain näkyviin. Usein yössä näkyy kaatokännissä olevia neitokaisia perse paljaana ja 20cm korkkareiden kanssa hortoillaan ympäri katuja polvet mustana :/ Jos pysyt tolpillasi ja mekko hyvin, niin mikäs siinä!
T. 19v tytteli
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:44"]Liian paljastavaa tai hutsumaista on juuri ja juuri pepun peittävä todella tiukka pikkumekko. Avonainen paita niin että tissit pursuaa ulos. Pikkutopit/pitsirätit joita sofia ruusila käyttää (pituus navan yläpuolelle).
Itse käytän farkkuja (mustat) (todella harvoin hame, kesäisin shortsit+farkut) ja joko ohut "sifonkinen" nätti kauluspaita tai hienompi toppi. Kenkinä ballerinat, harvoin korkkarit, talvinilkkurit.
t. 19 vuotias suht usein baareissa käyvä :)
[/quote]
Ensin luin, että käytät noita vilauttelu mekkoja ja sitten luin uudelleen ja ihmettelin alapeukkuja! :o itsellä about samat baari vaatteet paitsi korkkareilla/nilkkureilla en pysy pystyssä.
- 11
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:14"]Itse pukeudun vaan farkkuihin ja johonkin "hienoon" toppiin. Ja nahkasaappaat. Ei mikään erikoinen asu :) jos et ole johonkin pintaliito paikkaan menossa siemailemaan skumppaa niin ÄLÄ laita mielellään mekkoa, ainakaan tiukkaa sellaista josta voi valahtaa jotain näkyviin. Usein yössä näkyy kaatokännissä olevia neitokaisia perse paljaana ja 20cm korkkareiden kanssa hortoillaan ympäri katuja polvet mustana :/ Jos pysyt tolpillasi ja mekko hyvin, niin mikäs siinä!
T. 19v tytteli
[/quote]
En aio olla niin kännissä ettei vaatteet pysy päällä. :D en tiedä mihin baariin ollaan menossa ja oikeestaan en tuedä mikä tää asukriisi ees on, en vaan oo ollut niin pitkään aikaan baarissa. Haluun olla näyttävä, mutta en näyttää hutsulta. Ajattelin sellasta harmaata, satiinista mekkoa, jossa on "kietaisuleikkaus" ja suunnilleen polviin asti pitkä. Ja korkonilkkureita.
Ap
Riippuu, millaiseen baariin olen menossa. Rokkibaariin/istuskelupaikkoihin laitan mustat pillifarkut, Converset tai kivat nilkkurit ja ruutupaidan, lisäksi ehkä joku jakku. Bilepaikkoihin laitan yleensä kynähameen, korkokengät ja sifonkipaidan. Punaista huulipunaa pitää olla aina! Hameen helma saa olla aina polviin asti ja paidan kauluksestani ei näe sisään, vaikka yrittäisi katsoa. En ole baarissa hakemassa seuraa, olen siellä katsomassa keikkaa tai juttelemassa/tanssimassa kavereiden kanssa.
Jos sen sijaan haluaa miesten huomiota, niin sitten varmaan vartalonmyötäinen vesirajamekko, 15 cm:n platokorkkarit ja kilo meikkiä on oikea tapa. Näitäkin neitejä näkee joka kerta baarireissulla, eikä se minusta ole väärin. Kuka mistäkin tykkää. Itse vaan en laittaisi sellaisia vetimiä koskaan.