Tumputtaako miehesi
sinulta salaa? Miten suhtaudut tähän hänen oman onnensa tavoitteluun?
Kommentit (7)
Pakkohan se nyt on tuputtaa jos ei saa seksiä ku ehkä 2 kertaa viikossa, mä ainaki tuun hulluksi jos en pääse laukeemaan useemmin. Ei vaimo sitä tajua...
Tiedän hänen tumputtavan silloin kun nukun tai olen pois kotoa. Eli periaatteessa ei salaa, mutta ei myöskään silmieni edessä. Puhumme asiasta avoimesti eikä (kummankaan) masturbointi vaikuta seksielämäämme.
Ei tumputa, mutta teinipoikani tumputtaa senkin edestä.
Ei tumputa ainakaan tietääkseni :D en kyllä tiedä missä vaiheessa ehtisikään, kun meillä on aika pieni koti ja ollaan melkein aina yhdessä tässä ja mennään samaan aikaan nukkumaan. Välillä kun en jaksa harrastaa seksiä olen sanonut että no runkkaa mutta ei se kuulemma ole kivaa :D samapa tuo
En tiedä. Jos vielä haluaa ja jaksaa tumputtaa jokapäiväisen seksin lisäksi niin eipä ole minulta pois :)
Ihan itsensä takia toivon, että tumputtaa. Minä en häntä enää kiinnosta ja jollei sillä ole ketään kakkosnaista, niin pakko paineita joskus on purkaa. Asia on mulle ihan ok.
Sormetatko sinä tai hierot klittaa muuten? Miten suhtaudut ja miten miehesi suhtautuu?