Toinen kissa yksiöön
Asun 1-vuotiaan kissani kanssa 28-neliöisessä yksiössä, ja todella seurallinen kissani joutuu olemaan joka arkipäivä kahdeksan tuntia yksin, ja lisäksu viikonloppuisin jos käyn jossain. Nyt olen ollut kaksi viikkoa sairaslomalla, ja huomannut kissani olevan paljon onnellisempi, kun olen koko ajan kotona. Voisikohan se kaivata kissakaveria? Olisiko ihan tyhmä ajatus ottaa yksiöön toinen kissa? En tiedä miten kissani suhtautuu muihin kissoihin, eikä kellään tuttavallani ole kissaa johon voisin sen yrittää tutustuttaa.
Kommentit (6)
Ei missään tapauksessa toista noin pieneen! Yhdellekkin kissalle liian vähän liikkumatilaa!
Kai sulla on edes parveke, että kissa saa jotain virikkeitä. Talvella ei tietysti siitäkän ole niin apua.
Löytyy lasitettu parveke, näin talvisin siitä ei kyllä ole hirveästi iloa. Asuntoni huonekorkeus on normaalia isompi, ja olenkin rakentanut tilaa myös ylöspäin. Kiipeilypuita löytyy kaksin kappalein, ja niistä on kulkutiet kirjahyllyyn ja kaapin päälle.
Kissa on kissan paras kaveri, mutta parasta olisi ottaa esim. sisarukset löytöeläintalosta. Noin pieneen asuntoon en toisi enää tässä vaiheessa varsinkaan toista kissaa.
Mun asunto 25 neliöö ja kissoja kaksi+pieni koira :D onnellisia näyttävät olevan.
En todellakaan ottaisi noin pieneen komeroon kahta kissaa, en edes yhtä . Minulla oli 39 neliön kämppä ja kaksi kissaa ja sekin oli jo melko ahdistava kissoille. Eihän tuohon kämppään mahdu tarpeeksi virikettä kissoille. Lisäksi toinen kissa ei välttämättä sopeudu ja saattaa tuhota asuntoa. En suosittele.