Muita yksinäisiä?
Mulla alkoi taas viikonloppu ja ei ole mitään muuta edessä kuin olla yksin 4seinän sisällä kotona. Ei ole mitään paikkaa minne menisin, eikä ketään kenen kanssa edes juttelisin. Onko ketään muuta vastaavassa tilanteessa ja miten jaksatte jos on?
Kommentit (4)
Joo, minkä ikäinen olet ja mistä päin? itse olen parikymppinen ja asun Helsingissä. Mies kyllä on muttei montaa kaveria.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:52"]
Joo, minkä ikäinen olet ja mistä päin? itse olen parikymppinen ja asun Helsingissä. Mies kyllä on muttei montaa kaveria.
[/quote]
Oon yli 30 keskisuomesta ja mulla on paniikkihäiriö ja agorafobia minkä takia en poistu koskaan kotoa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:52"]
[/quote]
Oon yli 30 keskisuomesta ja mulla on paniikkihäiriö ja agorafobia minkä takia en poistu koskaan kotoa.
[/quote]
Ainakin pidät paniikkia yllä.
No ei ihan mutta melkeen. Mulla perhe, mies ja pari lasta. Mutta ei oikeastaan yhtään ystävää. Ois ihana joskus vaikka soittaa kaverille, kahvitella jonkun kanssa. Ois ihanaa jos voisi avautua jollekkin. Mulla vielä sellainen tilanne ettei ton ukon kanssa mene niin kauheen hyvin niin siitäkin olisi ihana puhua jonkun ulkopuolisen kanssa...mutta nyt on näitten ajatusten kanssa ihan yksin. Joskus tuntuu että tulen hulluksi! Eipä tästä sulle varmaan mitään apua ollut, sori : )