Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeuttini sai minut uskomaan itseeni ja elämään

Vierailija
28.01.2015 |

Miten paljon näköjään merkitsee että edes yksi ihminen uskoo sinuun ja kuuntelee aidosti..kun kukaan ei sitä lapsuudessani tehnyt. Muilla vastaavia terapiakokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. :) Olen pääsemässä jaloilleni vaikean elämän jälkeen. Ensimmäistä kertaa näen tulevaisuudessa jotain valoa.

Vierailija
2/3 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole terapiakokemuksia, mutta muuten olen kyllä tiedostanut sen hyvän tunteen, kun joku paneutuu minunkin asioihini. Lapsena kukaan ei tehnyt niin ja jotenkin totuin ajatukseen, että kyllähän minä selviän. Yksin kaikesta päättäminen ilman mitään tukea tai keskustelua johti huonoihin valintoihin ja olen joutunut kärsimään niistä läpi elämäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pysynyt kiintymään terapeuttiin niin paljoa, että hänen mielipiteellään minusta olisi jotain merkitystä. Ikäänkuin "näen läpi" koko prosessista -kohteliaisuudet menevät kuin vesi hanhen selästä, koska tottakai terapeutin asemassa oleva henkilö haluaisi kannustaa ja tukea mua, se kuuluu hänen työnkuvaansa. Ja musta on tavallaan ihan tervettäkin, ettei aikuinen ihminen lapsenomaisesti kiinny ensimmäiseen myötämieliseen vastaantulijaan.

Näitä asioita oon pyöritellyt, kun terapeutin näkeminen tuntuu niin tarkoituksettomalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi