Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää, ystäväperheessä pauhaa aina televisio päällä!!!

Vierailija
28.01.2015 |

Että voi olla ärsyttävää. Oli sitten kutsuttu esim. lasten synttäreille tai kylään muuten vaan, niin huoneessa, jossa istutaan on koko ajan tv päällä. Vaikka kukaan ei katsoisikaan sieltä mitään. Koko ajan kuitenkin isäntäväen huomiota vie osittain televisio, kesken keskustelua kommentoivat jotain uutista tai sarjan juonenkäänteitä tai urheilukisoja, mitä sieltä sitten tuleekin. Olenko pikkumainen, kun ärsyynnyn tällaisesta? Meidän perheessä on tapana, että televisio avataan vain, kun joku katsoo sieltä jotain ja pääsääntöisesti televisio on kiinni, kun on vieraita. Lukuunottamatta, jos tulee jotain erityistä, mitä on erikseen sovittu, että yhdessä katsotaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy ystäväperheen luona enää, asia on sillä hoidettu.

Vierailija
2/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin taaplaa tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin yksi tällainen tuttavaperhe. On ehkä junteinta mitä kuvitella saattaa. Minä sanon aina että laitetaan telkkari kiinni kun en voi keskittyä jutteluun muuten. Sitten käyn vaikka itse sulkemassa sen. Todellakaan en ala telkkarin ääressä seurustelemaan vieraiden kanssa.

Vierailija
4/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin wt .

Vierailija
5/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:52"]Älä käy ystäväperheen luona enää, asia on sillä hoidettu.
[/quote]Kyllä haluan silti käydä, ovat läheisiä ihmisiä, mutta tämä on alkanut ärsyttää ja sitä tässä mietin, että onko tällaisesta turha ärsyyntyä :) ap

Vierailija
6/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turhauttavaa. Mulle tulee olo, että kauniit ja rohkeat on tärkeämpi, kuin minun seurani. Mietin vain, että miksi minut edes kutsutaan, kun kuitenkin huomio on siinä pirun telkkarissa.

Vierailija
7/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans vastaava ystävä. Aina kysyn josko sen voisin laittaa pois päältä ja vetoan ääniyliherkkyyteen.

Vierailija
8/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella alaluokan touhua, kertoo ihmisten käytöstavoista kaiken. En pystyisi olemaan tuollaisessa paikassa.

Vierailija
9/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä varten päällä kun sinä lätiset vaan itsestäsi, enkä jaksa enää kuunnella sitä tai vaihtoehtoisesti en keksi enää puhuttavaa kun sinäkin istut vaan hiljaa.

Vierailija
10/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on melkein aina tv päällä elmei kyseessä ole juhlat. Mulla ei ole radiota, ja minusta hiljaisuus on vaivaannuttavaa. Tosin äänet on todella pienellä.
Sanokaan vain jos se telkkari teitä häiritsee, pistetään pois! :)

Vierailija
11/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:03"]Se on sitä varten päällä kun sinä lätiset vaan itsestäsi, enkä jaksa enää kuunnella sitä tai vaihtoehtoisesti en keksi enää puhuttavaa kun sinäkin istut vaan hiljaa.
[/quote]Tämä ei päde tähän aloitukseen. Meidän porukassa kaikilla riittää juttua, lapsista aikuisiin. Ja toisten kuulumisia kysellään. Toki omiakin kerrotaan! ap

Vierailija
12/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi on ärsyttävää.

Mua taas ärsyttää se, että jos on alettu yhdessä katsoa jotain mielenkiintoista ohjelmaa joko kylässä tai meillä niin ystäväperhe mölöttää koko ajan siihen ohjelman päälle omia kommenttejaan niin, että loppujen lopuksi en kuule koko ohjelmasta yhtään mitään.

Vierailija
13/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olkkarin vieressä on vessa ja ajattelen että vieraitten olisi mukavampi käydä siellä lorottelemassa kun on jotain taustaääntä peittämässä lorinan. Nykyään en kyllä itsekään tykkää tv:n pauhaamisesta taustalla ja vierailla onkin sitten vaaikea kusta :) huomaa niistä kusitauoista lorotuksen välillä. On se vaan jotenkin niin noloo.

Vierailija
14/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ärsyttävää. Sitten jossain kakkukahveilla, missä on enemmän porukkaa, tv vie kaikkien huomion. Siinä sitten tapitetaan telkkaa, eikä puhuta. Mitä järkeä? Isäni saattaa joskus laittaa tv:n päälle vaikka olisi mummuja, kummeja, tuttavia jne kylässä jostain aiheesta ja en voi sietää sitä!

Myös exäni halusi pitää telkkaria päällä koko ajan. Siis ollessamme kaksin kotona, vaikka kokatessa piti olla se tv päällä. Välillä yritin että laitetaan kiinni, olisi mukavampi tunnelma ja voisi vaikka laittaa musiikkia, mutta tv kiinni hengailu oli hänestä ihan utopistinen ajatus.

Vierailija
15/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän vatsallani aina joka paikassa. Silloinkin kun minulle tulee vieraita niin jännitän sitä, että alkaako vatsani piukua ja pöristä. Jos taas on jotain taustamölinää niin kuin radio tai tv, niin nautin vieraistani enemmän kun ei tarvitse keskittyä suolistoääniin, eikä niitä vatsapörinöitä edes sitten tule kun ei tarvitse jännittää sitä että kuuluuko.

Vierailija
16/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi te, joita noin kovasti häiritsee, niin ensikerralla pyytää laittamaan se tv kiinni? Ehkä samalla saisitte jopa selityksen siihen, miksi se alunperinkin oli auki.

Vierailija
17/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika WT sekä alaluokkaista touhua. Varmaan amislaisia molemmat, isä ja äiti?

Vierailija
18/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:06"]Aika WT sekä alaluokkaista touhua. Varmaan amislaisia molemmat, isä ja äiti?
[/quote] voi että, ootko oppinut uuden sanan? Hellanlettas sentään!

Vierailija
19/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:06"]

Aika WT sekä alaluokkaista touhua. Varmaan amislaisia molemmat, isä ja äiti?

[/quote]

Olipa taas niin omaperäinen kommentti. Hohhoijaa. ( Ota muuten ensiksi selville mitä wt tarkoittaa, sekä alaluokka, ei ihan näin yksinkertaista, että kun pidetään telkkaria päällä, niin on wt. Olet nolo, todella nolo.)

Vierailija
20/21 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:06"]Aika WT sekä alaluokkaista touhua. Varmaan amislaisia molemmat, isä ja äiti?
[/quote] lopetappa saman tien kaikki alaluokkaisten amisten ylläpitämät palvelut vitun muka hieno ihmisenkuvatus! Vois olla aika vaikeaa toi elämä ilman amiksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän