Minkä pituisia on tullut tytöistä, jotka ovat olleet 1-vuotiaana
80cm tai yli? Onko pituuskasvu hidastunut jossain vaiheessa?
Kommentit (3)
1-vuotistarkastuksessa 83,5 cm.
2-vuotistarkastuksessa 95 cm.
2,5 vuotiaana kontrollikäynti neuvolassa pituuskasvun takia. Silloin 99,7 cm. Jotain ennustetta on vähän tehty, arvioitu että vähän pitempi kuin äitinsä tytöstä tulee, eli yli 175cm. Pitkähän ja muutenkin iso tämä meidän keijumme on. Muiden on joskus vaikea suhtautua kun luulevat vanhemmaksi.
tyttömme oli 1 v 79,5cm. 1,5 v 89cm.. ja kasvanut siitä reilusti, ainakin vaatteet taas pieniä. 2 vuotis päivään vielä pari kuukautta.
miehen kanssa ollaan lyhyitä 168 ja 171. millainen jättiläinen tytöstä mahtaa tulla? itse olin 1,5 v:na 81 cm, samoin mies.
tosiaan muut luulevat tyttöämme vanhemmaksi ja ihmettelevät kun ei puhu hyvin ja tuttikin suussa joskus on.. pitkiä katseita tuntemattomilta =(
yleinen kommentti " onpa iso" . ei mun mielestä.
eli kohtuullisen pitkä =)