Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä pituisia on tullut tytöistä, jotka ovat olleet 1-vuotiaana

Vierailija
09.09.2006 |

80cm tai yli? Onko pituuskasvu hidastunut jossain vaiheessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kohtuullisen pitkä =)

Vierailija
2/3 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotistarkastuksessa 83,5 cm.

2-vuotistarkastuksessa 95 cm.

2,5 vuotiaana kontrollikäynti neuvolassa pituuskasvun takia. Silloin 99,7 cm. Jotain ennustetta on vähän tehty, arvioitu että vähän pitempi kuin äitinsä tytöstä tulee, eli yli 175cm. Pitkähän ja muutenkin iso tämä meidän keijumme on. Muiden on joskus vaikea suhtautua kun luulevat vanhemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttömme oli 1 v 79,5cm. 1,5 v 89cm.. ja kasvanut siitä reilusti, ainakin vaatteet taas pieniä. 2 vuotis päivään vielä pari kuukautta.



miehen kanssa ollaan lyhyitä 168 ja 171. millainen jättiläinen tytöstä mahtaa tulla? itse olin 1,5 v:na 81 cm, samoin mies.



tosiaan muut luulevat tyttöämme vanhemmaksi ja ihmettelevät kun ei puhu hyvin ja tuttikin suussa joskus on.. pitkiä katseita tuntemattomilta =(



yleinen kommentti " onpa iso" . ei mun mielestä.