Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

GoFatGo-miten korvata maitotuotteet

Vierailija
28.01.2015 |

Ohjelma kiinnostaisi, mutta rahkalle ja raejuustolle pitäisi saada korvaaja, koska en halua pilata suolistoani maitotuotteilla.

Millä korvata:

100 g raejuusto, rasvaton

25 g raejuusto, rasvaton

Kerro ruoka ja määrä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit tätä siellä sivustolla. Mä olen ymmärtänyt, että siellä on omat keskustelut ja apua saatavissa.

Vierailija
2/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko gofatgo sivuilla ohjeita, mutta maksullisella duperdieetillä on sivusto missä on paljon korvaavia juttuja erinäisille jutuille. Tuonne siis tarvii maksaa se nettivalmennus että pääsee niitä lukemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunan valkuaisella. Katso jostain kalorilaskurista, että kalorit ja proteiinit menee samoihin. Ehkä n. tuplat raejuuston grammoihin?

Vierailija
4/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet voi korvata esim herneproteiinijauheella. Mieti kuitenkin vielä, jos kyseessä ei ole maitoallergia

T. Yksi, jolla epäillään d-vitamiinin ja kalaiumin puurosta em syystä

Vierailija
5/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit korvata leikkeleillä, tonnikalalla (vedessä) jne. Katso finelistä raejuuston ravintoarvot ja sen jälkeen vastaavasti korvaavista lihatuotteista samat arvot ja laske grammamäärä. Vähän työlästä, mutta onnistuu :)

Vierailija
6/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaste Jutalle, tehkää oikeasti kasvissyöjälle sopiva fitness-ohjelma. Ei siitä mitään tuu että vetää viikossa sata munaa. Kun on kaikkia upeita raaka-aineita kuten papuja ja linssejä jne.

Vierailija
7/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:03"]

Haaste Jutalle, tehkää oikeasti kasvissyöjälle sopiva fitness-ohjelma. Ei siitä mitään tuu että vetää viikossa sata munaa. Kun on kaikkia upeita raaka-aineita kuten papuja ja linssejä jne.

[/quote]

Miksi pitäisi? Eikö kaikki kasvissyöjät ole hoikkia, terveitä ja hyväkuntoisia ruokavalionsa ansioista? Ja vieläpä niin perillä ravitsemuksesta, että tuollainen ruoka-aineiden vaihto kasvisperäisiin onnistuu tuosta noin vaan vasemmalla kädellä keneltä tahansa vegeltä. Vai ihan höpöjäkö ne palstan kasvissyöjät ovat täällä jauhaneet?

Vierailija
8/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:35"]

[/quote]

Miksi pitäisi? Eikö kaikki kasvissyöjät ole hoikkia, terveitä ja hyväkuntoisia ruokavalionsa ansioista? Ja vieläpä niin perillä ravitsemuksesta, että tuollainen ruoka-aineiden vaihto kasvisperäisiin onnistuu tuosta noin vaan vasemmalla kädellä keneltä tahansa vegeltä. Vai ihan höpöjäkö ne palstan kasvissyöjät ovat täällä jauhaneet?

[/quote]

No kyllä mä normaalipainossa olenkin. Ja syön lihaakin ihan säännöllisesti monta kertaa viikossa. Se viisi kiloa vaan puuttuu täydellisestä vartalosta enkä saa sitä pudotettua ilman jotain systeemiä, se on nähty. Ja vaikka syönkin lihaa ja kalaa ja maitotuotteita, en millään pysty vetämään niitä koko päivän aamusta iltaan niinkuin Jutan dietissä pitäisi. Enkä pysty vaikka korvaan ne sadoilla munilla, yök.

Vierailija
9/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:42"]

[/quote]

[/quote]

No kyllä mä normaalipainossa olenkin. Ja syön lihaakin ihan säännöllisesti monta kertaa viikossa. Se viisi kiloa vaan puuttuu täydellisestä vartalosta enkä saa sitä pudotettua ilman jotain systeemiä, se on nähty. Ja vaikka syönkin lihaa ja kalaa ja maitotuotteita, en millään pysty vetämään niitä koko päivän aamusta iltaan niinkuin Jutan dietissä pitäisi. Enkä pysty vaikka korvaan ne sadoilla munilla, yök.

[/quote]

Mikä sun ongelma sitten on? Syö niitä papuja ja linssejä, jos niistä tulee sulle hyvä olo. Ei kukaan pakota syömään satoja munia ja lihaa ja kalaa ja maitotuotteita aamusta iltaan. Ei edes Jutta.

Vierailija
10/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikä sun ongelma sitten on? Syö niitä papuja ja linssejä, jos niistä tulee sulle hyvä olo. Ei kukaan pakota syömään satoja munia ja lihaa ja kalaa ja maitotuotteita aamusta iltaan. Ei edes Jutta.

[/quote]

Mun ongelma on se, että mun kroppa olisi tosi hyvännäköinen jos pudottaisin sen 5 - 6 kiloa. Mutta en pysty siihen ilman että on joku tiukkaakin tiukempi systeemi jota noudattaa. Juttaus olisi muuten hyvä ilman noita valtavia määriä maitotuotteita ja lihaa. Mulla on se käsitys kuitenkin, että nuo ruokavaliot on Jutalla koostettu jonkinlaisen ammattitaidon perusteella niin että niitä on helppo noudattaa ja niistä saa tarvittavat ravintoaineet jne. Että kun mä alan korvaamaan asioita ihan mututuntumalta, epäilen päätyväni siihen että juttu päätyy samalla lailla kuin aikaisemmat yritykset, megarepsahdukseen itse-epäilyksen seurauksena. Siksi olisi kiiinnostavaa nähdä miten ammattilainen koostaisi tuollaisen kasvisdietin niin että protskua ja rasvaa tulee tarpeeksi, mikä taas edistää ruokavaliossa pysymistä.