Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En omista pesukonetta

Vierailija
27.01.2015 |

Kun edellinen meni rikki viime syksynä, työttömänä ei ole ollut varaa ostaa uutta. Olen pessyt pyykit niin, että kastelen ne ensin, pistän sankkoon ja nestemäistä mäntysuopaa joukkoon. Sitten kaadan päälle niin kuumaa vettä kuin hanasta lähtee. Annan liota noin tunnin ja huuhtelen ne kylppärin lattialla.
Tuntuu niin raivostuttavalta toimia näin. Kyllä työttömän elämä on hirveätä. Onneksi minulla ei ole lapsia joiden pitäisi kestää tätä vaan olen yksin. Olen melkein säästänyt rahat uutta konetta varten. Saan sen maaliskuussa ostettua.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osamaksu.

Asuin 17 kk:ta asunnossa, johon ei saanut pyykkikonetta. Kaikki muu meni kyllä pestä nyrkkipyykiinä, mutta lakanat ja kylpypyyhkeet kävin aina jonkun koneella pesemässä. Oli yksi lapsi.

Vierailija
2/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:58"]Olisit ostanut käytetyn. Tori.fi, Huuto.net, kierrätyskeskukset. Joskus noilla palstoilla annetaan ilmaiseksikin tavaroita. Sama koskee Facebook-ryhmiä. 

Kulutustavaraa on.
[/quote]

Ajattelin että ne voi olla niin huonoja että jättävät pyykit likaiseksi. Sinne olisi mennyt sekin vähä raha. Ja millä ne kotiin kulettaa jos netistä ostaa? En omista autoa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:58"]Mulla ollut ihan sama tilanne. Kun me köyhät vihdoin saamme arvostavamme asian, sitä osataan arvostaa. Tsemppiä sinulle!

[/quote]

Niinpä. Kiitos tsempistä!
Ap

Vierailija
4/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:58"]Olisit ostanut käytetyn. Tori.fi, Huuto.net, kierrätyskeskukset. Joskus noilla palstoilla annetaan ilmaiseksikin tavaroita. Sama koskee Facebook-ryhmiä.    Kulutustavaraa on. [/quote] Ajattelin että ne voi olla niin huonoja että jättävät pyykit likaiseksi. Sinne olisi mennyt sekin vähä raha. Ja millä ne kotiin kulettaa jos netistä ostaa? En omista autoa. Ap

[/quote]

Olen ostanut 9 vuotta netistä. En omista autoa. Kotiinkuljetuksesta on voinut sopia. Joko ilmainen tai 5-10 euroa. Maksoin pesukoneesta 50 euroa kotiinkuljetuksineen. Kaksi opiskelijamiestä toi sen minulle ja asensi. On jo vuosia toiminut moitteettomasti. Myyn aikoinaan eteenpäin seuraavalle. Ostan kaiken netistä paitsi ruuan, lääkkeet ja alusvaatteet. 

Vierailija
5/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:58"]Olisit ostanut käytetyn. Tori.fi, Huuto.net, kierrätyskeskukset. Joskus noilla palstoilla annetaan ilmaiseksikin tavaroita. Sama koskee Facebook-ryhmiä.    Kulutustavaraa on. [/quote] Ajattelin että ne voi olla niin huonoja että jättävät pyykit likaiseksi. Sinne olisi mennyt sekin vähä raha. Ja millä ne kotiin kulettaa jos netistä ostaa? En omista autoa. Ap

[/quote]

Olen ostanut 9 vuotta netistä. En omista autoa. Kotiinkuljetuksesta on voinut sopia. Joko ilmainen tai 5-10 euroa. Maksoin pesukoneesta 50 euroa kotiinkuljetuksineen. Kaksi opiskelijamiestä toi sen minulle ja asensi. On jo vuosia toiminut moitteettomasti. Myyn aikoinaan eteenpäin seuraavalle. Ostan kaiken netistä paitsi ruuan, lääkkeet ja alusvaatteet. 
[/quote]

Pitää käydä katsomassa. Kiitos vinkistä. Ap

Vierailija
6/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:59"]

Mä oon työtön ja pääsin säästötavoitteeseeni, eli 12000e puskuria.

[/quote]

Kauanko säästit?

Vierailija
7/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:58"]Olisit ostanut käytetyn. Tori.fi, Huuto.net, kierrätyskeskukset. Joskus noilla palstoilla annetaan ilmaiseksikin tavaroita. Sama koskee Facebook-ryhmiä.    Kulutustavaraa on. [/quote] Ajattelin että ne voi olla niin huonoja että jättävät pyykit likaiseksi. Sinne olisi mennyt sekin vähä raha. Ja millä ne kotiin kulettaa jos netistä ostaa? En omista autoa. Ap [/quote]   Olen ostanut 9 vuotta netistä. En omista autoa. Kotiinkuljetuksesta on voinut sopia. Joko ilmainen tai 5-10 euroa. Maksoin pesukoneesta 50 euroa kotiinkuljetuksineen. Kaksi opiskelijamiestä toi sen minulle ja asensi. On jo vuosia toiminut moitteettomasti. Myyn aikoinaan eteenpäin seuraavalle. Ostan kaiken netistä paitsi ruuan, lääkkeet ja alusvaatteet.  [/quote] Pitää käydä katsomassa. Kiitos vinkistä. Ap

[/quote]

Olen ostanut tietokoneet, kamerat ja arvotavarat netistä. Huuto.net on parempi, koska siellä näkyy palautteet. Toisaalta Tori.fi:ssä on enemmän tavaraa ja voit ostaa omalta paikkakunnaltasi, joten ei kauheasti voi mennä pieleen. 

9 vuoden aikana olen saanut pari vaatetta jotka olivat vähän huonommassa kunnossa kuin oletin ja yhden hopeaketjun joka olikin rihkamaa. Lisäksi kameran kaukolaukaisin ei toiminut, mutta sen sai vaihdettua ilmaiseksi. (Ostin firmalta, joita Huuto.netissä on). Olen tehnyt noin 1100 kauppaa. On ollut myös yksi keino elättää itseni.

Laita vaikka ilmoitus Tori.fi:hin. Se on ilmaista.

Vierailija
8/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:58"]Olisit ostanut käytetyn. Tori.fi, Huuto.net, kierrätyskeskukset. Joskus noilla palstoilla annetaan ilmaiseksikin tavaroita. Sama koskee Facebook-ryhmiä.    Kulutustavaraa on. [/quote] Ajattelin että ne voi olla niin huonoja että jättävät pyykit likaiseksi. Sinne olisi mennyt sekin vähä raha. Ja millä ne kotiin kulettaa jos netistä ostaa? En omista autoa. Ap [/quote]   Olen ostanut 9 vuotta netistä. En omista autoa. Kotiinkuljetuksesta on voinut sopia. Joko ilmainen tai 5-10 euroa. Maksoin pesukoneesta 50 euroa kotiinkuljetuksineen. Kaksi opiskelijamiestä toi sen minulle ja asensi. On jo vuosia toiminut moitteettomasti. Myyn aikoinaan eteenpäin seuraavalle. Ostan kaiken netistä paitsi ruuan, lääkkeet ja alusvaatteet.  [/quote] Pitää käydä katsomassa. Kiitos vinkistä. Ap

[/quote]

Olen ostanut tietokoneet, kamerat ja arvotavarat netistä. Huuto.net on parempi, koska siellä näkyy palautteet. Toisaalta Tori.fi:ssä on enemmän tavaraa ja voit ostaa omalta paikkakunnaltasi, joten ei kauheasti voi mennä pieleen. 

9 vuoden aikana olen saanut pari vaatetta jotka olivat vähän huonommassa kunnossa kuin oletin ja yhden hopeaketjun joka olikin rihkamaa. Lisäksi kameran kaukolaukaisin ei toiminut, mutta sen sai vaihdettua ilmaiseksi. (Ostin firmalta, joita Huuto.netissä on). Olen tehnyt noin 1100 kauppaa. On ollut myös yksi keino elättää itseni.

Laita vaikka ilmoitus Tori.fi:hin. Se on ilmaista.
[/quote]

Teen sen. Ei tarvitsekaan maksaa täyttä hintaa uudesta koneesta. Olisinpa ajatellut tätä jo syksyllä..
Ap

Vierailija
9/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:06"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:58"]Olisit ostanut käytetyn. Tori.fi, Huuto.net, kierrätyskeskukset. Joskus noilla palstoilla annetaan ilmaiseksikin tavaroita. Sama koskee Facebook-ryhmiä.    Kulutustavaraa on. [/quote] Ajattelin että ne voi olla niin huonoja että jättävät pyykit likaiseksi. Sinne olisi mennyt sekin vähä raha. Ja millä ne kotiin kulettaa jos netistä ostaa? En omista autoa. Ap [/quote]   Olen ostanut 9 vuotta netistä. En omista autoa. Kotiinkuljetuksesta on voinut sopia. Joko ilmainen tai 5-10 euroa. Maksoin pesukoneesta 50 euroa kotiinkuljetuksineen. Kaksi opiskelijamiestä toi sen minulle ja asensi. On jo vuosia toiminut moitteettomasti. Myyn aikoinaan eteenpäin seuraavalle. Ostan kaiken netistä paitsi ruuan, lääkkeet ja alusvaatteet.  [/quote] Pitää käydä katsomassa. Kiitos vinkistä. Ap [/quote]   Olen ostanut tietokoneet, kamerat ja arvotavarat netistä. Huuto.net on parempi, koska siellä näkyy palautteet. Toisaalta Tori.fi:ssä on enemmän tavaraa ja voit ostaa omalta paikkakunnaltasi, joten ei kauheasti voi mennä pieleen.  9 vuoden aikana olen saanut pari vaatetta jotka olivat vähän huonommassa kunnossa kuin oletin ja yhden hopeaketjun joka olikin rihkamaa. Lisäksi kameran kaukolaukaisin ei toiminut, mutta sen sai vaihdettua ilmaiseksi. (Ostin firmalta, joita Huuto.netissä on). Olen tehnyt noin 1100 kauppaa. On ollut myös yksi keino elättää itseni. Laita vaikka ilmoitus Tori.fi:hin. Se on ilmaista. [/quote] Teen sen. Ei tarvitsekaan maksaa täyttä hintaa uudesta koneesta. Olisinpa ajatellut tätä jo syksyllä.. Ap

[/quote]

Nyt voit säästää tai pistää rahat johonkin muuhun. Pesukoneen hinnalla saa jo paljon tavaraa. En edes osaa enää ostaa kaupasta :)

Vierailija
10/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista sohvaa.

Vierailija
11/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en oo mittään omistanu.

Vierailija
12/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä työttömän arkea ja päälle kommentit "mene töihin."

Vierailija
13/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole pesutupaa?

Vierailija
14/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:56"]Eikö ole pesutupaa?
[/quote]

Pesutuvassa on vain kuivaushuone. Ap

Vierailija
15/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ostanut käytetyn. Tori.fi, Huuto.net, kierrätyskeskukset. Joskus noilla palstoilla annetaan ilmaiseksikin tavaroita. Sama koskee Facebook-ryhmiä. 

Kulutustavaraa on.

Vierailija
16/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut ihan sama tilanne. Kun me köyhät vihdoin saamme arvostavamme asian, sitä osataan arvostaa. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
17/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon työtön ja pääsin säästötavoitteeseeni, eli 12000e puskuria.

Vierailija
18/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Tori.fi:stä käytetty kone kympillä? Jos kymppi on suuri summa sinulle, laita parin viikon ajan ruokaa vieläkin halvemmalla (käyt siis hakemassa tarjouksia eri kaupoista ja vertailet, onko halvempaa tänään laittaa papuja vai kikherneitä). Sillävälin kysyt ystävältä, jos voisit käyttää hänen pesukonetta muutaman kerran. Päällysvaatteille riittää tuuletus/pakastus, alusvaatteita voit sitten pestä käsipyykkinä tarvittaessa.