Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vankina omassa kodissa :'(

Vierailija
27.01.2015 |

Kesän päätyttyä ei ole ollut asiaa yksin minnekään. Tänään tuntuu erityisen pahalta, koska piti päästä pitkästä aikaa ulos parin kilsan kävelylle, mutta hän ärtyi minuun ja perui kävelymme. Mikä mua vaivaa kun tyydyn tähän. Vaikka omaa syytänihän tämä on :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puolisosiko pakottaa sinut jäämään kotiin?

Vierailija
2/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset saa mennä minnekään? Onko syynä mustasukkaisuus? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sieltä kun hän on poissa, äläkä koskaan palaa.

Vierailija
4/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää. Eikö teillä siellä ole puhelimia joilla voi soittaa apua? Kun nähtävästi netti löytyy niin pitäis puhelinki löytyä.

Vierailija
5/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko apua ulkoiluun vai miksi et vain lähde?

Vierailija
6/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa avata ovea?

Vierailija
7/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin pääset? Skypetä poliisit tai keksi parempi tarina.

Vierailija
8/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole nyt joku paska provo, niin jumalauta nainen(?) lähde lampsimaan! Itse olin kaksi vuotta narsistimiehen kanssa yhdessä ja tiedän tehneeni hölmösti, kun jäin suhteeseen vaikka mies kohteli minua kuin paskaa. Pelkäsin sitä, etten kelpaa kellekään enää koskaan, jos jätän hänet. Asuin vieraalla paikkakunnalla eikä ystäviäkään juuri ollut. Lopulta mies itse jätti minut. Aluksi vain kinusin häntä takaisin, mutta sitten päätin, että jos selviän tästä erosta niin selviän tulevaisuudessa mistä vain. Kohta olemme olleet vuoden erossa ja olen päässyt hänestä jo täysin yli, vaikka en voinutkaan sitä ikinä kuvitella tapahtuvan. Huomenna uusi ihastukseni tulee käymään jälleen luonani ja voin vannoa, että elämä paranee loppupeleissä huomattavasti, kun pääsee voimia vievästä ihmisestä eroon. En itsekään tahtonut uskoa siihen kliseeseen, että aika parantaa haavat, mutta niin se vain on. Täytyy vain itse uskaltaa päästää irti. Muista, että saat itsellesi juuri niin hyvää kuin uskallat itse vaatia.

Vierailija
9/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi?

Vierailija
10/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä Se kissa?

Vierailija
11/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka estää sinua lähtemästä kodista ulos? Onko todellinen vai kuviteltu henkilö? Kuka "hän"?  

Vierailija
12/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava viesti.

Vierailija
13/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on sun oma syy?

Vierailija
14/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja ei kerro meille, miksi ei voi mennä yksin ulos?

Onkohan tämä se mielenterveyspotilas, jolla on niin kaamea sosiaalisten tilanteiden pelko, että se kattaa jopa ulkona liikkuvat oravat ja pikkulinnut, koiranhaukusta nyt puhumattakaan. Sekin on oma valinta, kun ei  hae tilanteeseen mitään apua. Suljettu osasto voisi olla juuri hänen kaltaisillee sopiva paikka, kun siellä saa olla sisällä ihan miten paljon vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän