Seksisuhde ja varattu mies
Tilanne on nyt seuraavanlainen.. Olen ajautunut seksisuhteeseen entisen miesystäväni kanssa, joka on ollut nykyisessä parisuhteessaan reilut kaksi vuotta.
Tätä meidän "suhdetta" ei ole kestänyt kovinkaan pitkään, mutta valitettavasti mua on alkanut vanha suola janottaa tämän homman myötä ja en tiedä mitä tehdä.. Kerran menin sitten kännipäissäni miehelle tästä kertomaan että on tunteita häntä kohtaan mutta tulin torjutuksi..
Seuraavana päivänä selvinpäin jutellessamme päätettiin että ei tunteita mukaan tähän seksisuhteeseen. En oikein tiedä pystynkö tähän ilman että on tunteita pelissä. Hirvittää että hetkenpäästä tunteet kasvaa niin isoksi että alan tulla jo mustasukkaiseksi hänen tyttöystävästään ja paljastan koko suhteen tälle naiselle.
Mitä oikein tekisin? Odotanko nyt vain kiltisti että tuo mies kyllästyy lopullisesti naiseensa ja jättää hänet ja alkaa ehkä sitte sen jälkeen katsella mua uudelta kantilta, tunteet mukaan lukien..
Vai pitäisikö lopettaa koko suhde ennenku ehtii kunnolla alkamaan? Toisaalta haluaisin lopettaa, toisaalta en.
APUA! :-D
Kommentit (9)
Tiedän, vaikea tilanne. Itsekin olin varatun kanssa ja se oli elämäni kauheinta aikaa. Meillä meni niin, että ensin hän valehteli olevansa sinkku. Kun totuus selvisi, en tyhmyyttäni lopettanut suhdetta, jonka piti olla vaan seksiä ja hauskanpitoa ilman tunteita. Suhde repi mut ihan täysin rikki ja toipumiseen meni kauan.
Älä missään nimessä jatka suhdetta, jo pelkästään itsesi takia. Et ole varma siitä, että pystyisit ilman tunteita fyysiseen suhteeseen. Sä tuut roikkumaan löysässä hirressä.
Toiseksi, sulla on nyt jo toiveita siitä, että mies kyllästyisi nykyiseensä ja alkaisi suhteeseen kanssasi. Jos näin oikeasti kävisi, haluatko IHAN OIKEASTI miehen, joka on valmis "tunteettomaan" seksisuhteen naisensa selän takana? Mitä jos sitten kun sinä olisit tämä nainen, hän tekisi aivan samoin sinulle jonkun toisen kanssa?
Lopuksi, tiedät itsekin tilanteen olevan väärin, ja vaikka kuinka uskottelisit itsellesi, että sinä itse et tässä ketään petä, jossain vaiheessa huomaat suhteen aiheuttaneen paljon paskaa toiselle ihmiselle, ja se tulee tuntumaan pahalta. Jos et sitten ole täysin tunnekylmä ihminen.
Ap, saat melkeen kenet tahansa, jos annat pillua. Miks pitää varattua paneskella? Olet säälittävä.
Tuskin se tyttöystäväänsä jättäisi sun takia jos on itse sanonut että ei tunteita. Sä saatat olla vain sellainen hetken huuma mutta tositilanteessa se nykyinen tyttöystävä on tärkeämpi. Sinuna siirtyisin eteenpäin ja alkaisin deittailla uusia miehiä.
Saanko kysyä mihin suhteenne silloin aikoinaan päättyi?
Mulla on ollut vähän samanlainen tilanne. Tosin mä olen se pettäjä tyttöystävä ja oli hetken seksisuhde eksään. Eksän puolelta alkoi tulla virstejä että toimiskohan meidän juttu vielä ja että on välillä ikävä vaikka erosta on jo 5 vuotta. En tiedä mitä ajattelin kai se vanha suola hetkellisesti janotti mutta missään vaiheessa en olisi voinut kuvitella seurustelevani taas eksäni kanssa eli oli vain seksiä.
mies ei halua sua, se haluaa vain helpon pillureiän jota nussia.
Tuskin mies sua vakavassa mielessä enää haluaisi vaikka nykyisen suhteensa lopettaisikin. Hän vaikuttaa käytöksensä perusteella kyllä siltä, ettei tunne sinua kohtaan enää muuta kuin seksin himoa. Jos romanttisia tunteita olisi vielä jäljellä, hän ei olisi niin ehdoton tunteettoman seksin vaatimuksessa.
sinuna lopettaisin mahd. nopeaa