Koira sekoaa uudenvuoden räiskyttelystä.
Naapurin koira sekoaa uudenvuoden ilotulitusten räiskyttelystä. Menee ihan hysteeriseksi. Herkät korvat kärsivät.
Tänä uutenavuotena minä aion tehdä empiirisen testin. Aion tarjota naapurille kauranversouutetta (minä kun olen luontaistuoteihminen). Kauranversouutteen pitäisi rauhoittaa koirat uudenvuoden yönä.
Kolmekymmnetä tippaa ennen kuin räiskintä alkaa, kolmekymmentä tippaa räiskinnän aikana, ja kolmekymmnetä tippaa räiskinnänn loppuvaiheessa.
Kommentit (18)
Ei rauhoita meidän koiraa. Raukka joutuu taas olemaan pelossa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:10"]
Niin, olethan puhunut ja sopinut asiasta koiran omistajan kanssa?
[/quote]
Kyllä olen.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:10"]
[/quote]
Kyllä olen.
[/quote]
Okei. Toivottavasti auttaa koiralla. T. 2
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:10"] Niin, olethan puhunut ja sopinut asiasta koiran omistajan kanssa? [/quote] Kyllä olen. [/quote] Okei. Toivottavasti auttaa koiralla. T. 2
[/quote]
Toivotaan näin. En halua, että eläin joutuu kärsimään ihmisten juhlinnasta.
Meillä koira viihtyy vain autossa räiskinmän aikana. Muuten pelkää. "Kiva" istua mopen kanssa koko uudenvuoden vaihde autossa. No, siemailen kuoharia.
Meidän koira sai lääkäriltä koirille sopivia rauhoittavia. Ennen uuden vuoden iltaa käytettiin kunnolla lenkillä ja ruokittiin. Sitten tehtiin sille "pommisuoja" vaatekaappiin ja annettiin rauhoittava ja siellä se oli kaapissa koko yön yli. Oli se edelleen tosi peloissaan, mutta ei ainakaan niin peloissaan ja sekaisin että olisi ollut sydänkohtauksen vaaraa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:09"]
Naapurin koira sekoaa uudenvuoden ilotulitusten räiskyttelystä. Menee ihan hysteeriseksi. Herkät korvat kärsivät.
Tänä uutenavuotena minä aion tehdä empiirisen testin. Aion tarjota naapurille kauranversouutetta (minä kun olen luontaistuoteihminen). Kauranversouutteen pitäisi rauhoittaa koirat uudenvuoden yönä.
Kolmekymmnetä tippaa ennen kuin räiskintä alkaa, kolmekymmentä tippaa räiskinnän aikana, ja kolmekymmnetä tippaa räiskinnänn loppuvaiheessa.
http://www.vogel.fi/kasvilaakinta/elaimet/tuotteet.php
[/quote]
Eijjumalauta mitä puoskarointia!
Oletko muka niin typerä että luulet poppakonstien auttavan? Ja millainen ihminen muka uskoo taikojasi?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:09"]
[/quote]
Oletko muka niin typerä että luulet poppakonstien auttavan? Ja millainen ihminen muka uskoo taikojasi?
[/quote]
Mitä skitsoilet? Jotkut ampuvat raketteja halusit tai et ja ap halusi vain auttaa naapurin koiraa. Ei mielestäni kirjoittanut itse ampuvansa raketteja. T. 2
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:25"]Meidän koira sai lääkäriltä koirille sopivia rauhoittavia. Ennen uuden vuoden iltaa käytettiin kunnolla lenkillä ja ruokittiin. Sitten tehtiin sille "pommisuoja" vaatekaappiin ja annettiin rauhoittava ja siellä se oli kaapissa koko yön yli. Oli se edelleen tosi peloissaan, mutta ei ainakaan niin peloissaan ja sekaisin että olisi ollut sydänkohtauksen vaaraa.
[/quote]
millaista tai minkä merkkistä rauhoittavaa sai?
Mitä ihmeen vellihousukoiria teillä on??! On meilläkin koira, mutta se on mukana ampumassa raketteja, ja ainoa vaikutus on, että pakko pitää hihnassa ettei koita kipaista rakettia suuhun kun se lähtee... Omalla pallolla yleensä leikkii siinä vieressä ja makailee ihan rauhassa.
Ensimmäisenä Uutena Vuotenaankaan ei pelännyt, käytin pissalla illalla ja joku ampui naapurissa etuajassa raketin, niin ei edes pissaaminen keskeytynyt, katsoi vain taivalle ja sanoi "vuh". Jotenkin tulee mieleen, että noita pelkääviä koiria ei ole tarpeeksi kuljetettu mukana pienestä asti erilaisissa paikoissa, joissa voisi olla meteliä ja hälinääkin...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:09"]
[/quote]
[/quote]
Puoskarointia? Poppakonsteja? Ei. Luontaislääkintää. Palataan asiaan tammikuun alussa. Katsotaan sitten. Ap.
Asumme keskikaupungilla ja koira kulkee tosi paljon mukana. Tottunut kaikenlaiseen menoon. Silti se pelkää niitä pamahteluja, eikö se ole luontokappaleelle ihan normaalia?
Tehokkaita rauhoittavia on nykyään tarjolla. Meidän eläinlekurilta saa ensikäynnin jälkeen jatkossa rauhoittavat netin kautta, siis reseptin.
Liian usein omistajien hössötys saa koiran pahemmin sekaisin kuin mitä koira oikeasti säikkyy raketteja ja pamautteluja. Ei tehdä paukuista numeroa koiran edessä! Normaali eläminen ja keskittyminen omaan juhlintaan ja kivanpitoon voi helpottaa koiraniin oloa, vaikka kuulostaakin nurinkuriselta.
Hain koiralle eläinlääkäriltä rauhoittavat rakettien takia. Hyvin toimii. Alproxia määrätty. Ell totesi myös että ko.lääke vie myös lähimuistin joten koira ei seuraavana päivänä muista edes pelänneensä ja tämä pitää myös paikkansa. Aiemmin oli koko seuraavan viikon lenkit pimeällä tuskaa hihnan molemmissa päissä.
Luojan kiitos oma koira voisi viettää vaikka koko illan ulkona katselemassa ja ihmettelemässä raketteja kunnes olisi aika mennä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei rauhoita meidän koiraa. Raukka joutuu taas olemaan pelossa.
Mutta asian ydin onkin siinä, että... OLETSÄ TUPLANNU ANNOKSEN?!?
Eläinlääkäriltä bentsot hurtalle, niin ongelma poistuu sillä. Tuollaiset versouutteet voi vedellä ihan omiin kitusiinsa ja hakea koiralle toimivat tropit tohtorilta.