Nainen, paras koko dildolle
Eli millainen dildo on kooltaan sinulle paras, joko yksin tai yhdessä. Miehet ovat tunnettuja siitä että ostavat lahjaksi liian isoja, joten pitääkö tämä paikkansa?
Voit perustella valintasi, jos haluat.
Kommentit (14)
Näin miehenä ihmettelen, miksei suunnitella dildoja, jotka ohuempia ylpäästä ja paksunevat alapäähän mennessä. Siten uppoasivat helposti pillun ja voisi syyvyyden mukaan säädellä kuinka paljon venyttää pillua auki. Joskus ostanut vaimolle isompia dildoja ja ongelman on ollut mahtuminen sisään. Sisään menon jälkeen ovat sitten olleet kumminkin sopivan paksuja. Paljon parempi vaihtoehto olisi alaspäin paksuneva dildo.
Ei mikään näistä, pieni vibraattori minulle kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään näistä, pieni vibraattori minulle kiitos!
Nämä jätin tarkoituksella tästä pois. Ehkä olisi hyvä tehdä vibroista oma kysely.
-AP-
Vaimoni tuntuu ainakin teoriassa tykkäävän keskikokoisista enemmän kuin tosi isoista mutta vinkuu kyllä eniten silloin kun iso sisällä. Varsinkin kerran kun panin häntä valjaisiin puetulla 20/5 dildolla niin kyllä vikisi ja huohotti.
Vaimoni sitä, vaimoni tätä ja vaimoni tuota. Kysyttiinpä mitä tahansa. Aika tietäviä miehiä 😭
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni sitä, vaimoni tätä ja vaimoni tuota. Kysyttiinpä mitä tahansa. Aika tietäviä miehiä 😭
No, jos olet itse vaimo, niin anna palautetta "tietäville miehille". Sana on vapaa.
-AP-
Mulle ei riitä noin pienet, laitan pitkän ilmapallon pilluun ja paineilmalla paisutan sen paksuksi pikku hiljaa, ai että, sen jälkeen ei kellään miehellä ole isoa on vain pieniä...
Kokemattomuus paistaa taas APn aloituksessa.
Ohut mutta pitkä, sillä siitä täytyy voida pitää kiinni.
Pinnan muoto tärkeämpi kuin paksuus.
Otapa kokonaan alusta uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos olet itse vaimo, niin anna palautetta "tietäville miehille". Sana on vapaa.
-AP-
Mitä!! Pyydetäänkö täällä antamaan palautetta kaikkien alojen asiantuntijoille? Tyypeille, jotka tietävät omasta mielestään kaikesta kaiken… ja vähän enemmänkin. Kaikkia sitä maa päällään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomuus paistaa taas APn aloituksessa.
Ohut mutta pitkä, sillä siitä täytyy voida pitää kiinni.Pinnan muoto tärkeämpi kuin paksuus.
Otapa kokonaan alusta uudelleen.
Ainakaan kovin montaa dildoa ei ole tullut vastaan jotka olisivat pitkiä ja ohuita. Yleensä pitkät ovat joko keskikokoisia tai paksuja. Harvinaisia ovat miesten vehkeissäkin pitkät ja ohuet. Toki ymmärrän hyvin, että käytön kannalta pidemmästä saa paremmin kiinni. Laita toki joku malliesimerkki pitkästä ja ohuesta.
-AP-
Tee toki uusi aloitus parhaista vibroista. Kyselyyn tulee todennäköisesti vastauksia tällöin naisiltakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP-
Mitä!! Pyydetäänkö täällä antamaan palautetta kaikkien alojen asiantuntijoille? Tyypeille, jotka tietävät omasta mielestään kaikesta kaiken… ja vähän enemmänkin. Kaikkia sitä maa päällään kantaa.
Sussa on jotain vikaa kun et edes halua osallistua keskusteluun. Ootko huomannu itse?
Vierailija kirjoitti:
Tee toki uusi aloitus parhaista vibroista. Kyselyyn tulee todennäköisesti vastauksia tällöin naisiltakin ;)
Tehty, ole hyvä. Sinne vaan vastaamaan.
-AP-
Äänestyksessä jäi pari pilkkua pois 10-12cm kohdalla. Eli kyse on pituus ja ympärys (keskikoinen, paksu), kuten muissakin.
-AP-