Ensitreffit taas illalla!!! Alkulämmöt tässä
En malta odottaa jälkipyykkiä jakson jälkeen, vaan aloitan jo nyt. Pia, Pia, Pia. http://www.iltalehti.fi/viihde/2015012119059092_vi.shtml
Olen yrittänyt ymmärtää Piaa enkä jaksa tuomita shampoonhaistelijoita (joskin ärsyttää että kerran avatut pullot voi levitä jonkun toisen kauppakassissa...) - mutta tuntuu kuin tuo nainen yrittäisi saada suhteensa epäonnistumaan. Miten voi tehdä kaiken niin väärin. Lista alla:
1. Romanttiselle häämatkalle meikittä ja "mukavissa matkavaatteissa"
2. Pistää miehen nostamaan matkarahat ja maksamaan kaupassa - kuin se olisi itsestäänselvää
3. Suhtautuu alentuvasti asumiseen Mäntsälässä - edes omakotitalossa, koska ei voi asua (edes 5 vkoa) muualla kuin omassa himassaan.
4. Ottaa kaikki huomionosoitukset mieheltä itsestäänselvyytenä (Ai, synttärilahja, oho, kiitti). Odottaa huomionosoituksia.
5. Puhuu tylsistä unistaan (total turn off)
6. Odottaa, että mies tekee "miesten työt" (nikkarointi vaatehuoneessa), odottaa palvelua
7. On itsekäs (mä joudun varmaan siirtämään jotain mun kamoja varastoon kun sä muutat mun luo)
8. Ei osaa flirttailla vaan sen sijaan piikittelee (rakkaudesta se hevonen potkii, niin varmaan)
9. No, sori, se luomi kasvoissa herättää huomiota, ts. se on katseenvangitsija.
10. Ostaa aikuiselle miehelle lahjaksi legoja (ja on omasta mielestään hauska ja kekseliäs)
Kommentit (5)
Siis ketä kiinnostaa tämä ohjelma? Typerin ohjelma mitä nyt lähetetään telkkarista.
Mulla oli kauheat ennakkoluulot sarjasta mutta yllätti positiivisesti. Viime jaksossa Olli oli vähän pettymys, mutta järjellä ajateltuna käytös oli erittäin ymmärrettävää näin nopeassa etenemisessä. Kiva nähdä miten yhteenmuutto sujuu pareilla. Hyvin tehty ohjelma!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 17:03"]
Siis ketä kiinnostaa tämä ohjelma? Typerin ohjelma mitä nyt lähetetään telkkarista.
[/quote]
Villi veikkaus, että et ole katsonut yhtään jaksoa? Pidin tätä itsekin ensikuulemalta kaikkien tositeevee-nolouksien äitinä, KUNNES törmäsin lehtijuttuihin ja alkoi kiinnostamaan. Katsoin toka jakson ja olin vaikuttunut. Samaan aikaan äärimmäisen kiehtova psykologinen testi ja toisaalta parisuhdekoulu sekä osallistujille että katsojille. Asiantuntijaspiikit tosi kiinnostavia. Kyllä aika paljon typerämpää ohjelmaa puskee joka kanavalta. Esim. väkivaltaviihdemässäily-murhasarjat... voi miettiä kummasta "viihteestä" on ihmiselle enemmän haittaa. Tai toisiko jompi kumpi ehkä jollekin jopa onnea..?!
Osallistujat on mahtavia, ja ns. tasokkaita. Ja kaikki on töissäkäyviä, ja monella on hyvä koulutus, esim. Esa on psykologi, Olli KTM, ja Pia FM.
Pia vaikuttaa vähän av-mammalta :)