Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty päästämään irti huumeriippuvaisesta ja omakin mielenterveys on nyt hajalla

Vierailija
11.11.2021 |

Roikun jo kolmatta kuukautta huumeidenkäyttäjässä. Hän käyttäytyy narsistisesti johtuen todennäköisesti juuri huumeriippuvuudestaan (olen lukenut aiheesta paljon) ja vaikka minä olen se joka hänessä roikkuu, niin tuntuu silti kuin se olisi hän, joka ei päästä minua irti. Vaikka minun oma valintanihan tämä on. Hän lupailee milloin mitäkin, eli että soittaa sitten kun, mennään sinne sitten kun, sitten kun sitten kun. Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Nuo jatkuvat lupailut pitävät toivoani yllä ja se on kai yksi syy miksi minun on niin vaikea irtautua tästä. Vaikka tiedän että satutan itseäni koko ajan vaan lisää ja lisää, niin miksi vaan jatkan yhteydenpitoa? Olenko läheisriippuvainen?

Olen ehdottanut miehelle terapiaa (ja huumeista vieroitusta ammattilaisvoimin) mutta nyt on alkanut tuntua, että itsekin sitä tarvitsisin...😞

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan, kuulostaa läheisriippuvuudelta.

Vierailija
2/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä läheisriippuvuudelta. Onko sinulla muita ihmissuhteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tarvitset itse terapiaa.

Huolehdi itsestäsi ensin, sitten vasta muista.

Vierailija
4/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hänestä rikosilmoitus.

Vierailija
5/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet jo nyt, mihin tämä tie johtaa. Kukaan ei puolestasi voi päätöksiä tehdä. Tiedät itsekin, ettei tuossa suhteessa ole mitään järkeä, eikä se myöskään paremmaksi muutu. Päihderiippuvainen lupaa vaikka kuun taivaalta, niiden pitäminen on heikkoa. 

Valinta on sinun. Vajoatko mukana vai otatko järjen käyttöön?

Vierailija
6/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipihipi hei hei. 👀👀

Vierailija
7/7 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kuitenkin valintoja. En ehdota terapiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi