Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten värjääminen ja raskaus

Vierailija
27.01.2015 |

Tein eilen positiivisen raskaustestin (jee!) ja tänään muistin varanneeni ajan kampaajalle ensi viikolla (leikkaus+väri). Oletteko itse värjänneet hiuksianne raskauden aikana? Netistä löytyy ristiriitaista tietoa asiasta..

Juurikasvu alkaa kyllä olemaan hälyttävä, tietysti tulevan vauvan terveys menee edelle. Olisiko kaikkein paras vaihtoehto ihan vain tyviväri tai raidat? Onko kampaajia linjoilla? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. olen käynyt pitkään samalla kampaajalla ja kyseessä tuore raskaus niin en haluaisi vielä kertoa asiasta. Kyseessä iso kampaamo ja paljon tuoleja/asiakkaita. AP

Vierailija
2/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ku jotkut stressaa hiusväreistä ja jotkut polttaa surutta koko 9kk. Mut joo, en mä värjäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä värjäsin raskauden aikana kerran, ei tehnyt mitään vahinkoa.

Vierailija
4/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin niin nollataulu kun tätä esikoistani odotin, että ei oikeasti käynyt mielessäkään että saako hiuksia värjätä. Värjäsin useaan otteeseen, kunnes joku mulle mainitsi asiasta. Voi kamala mikä olo siitä tuli, olin ihan varma että vauva syntyy tyyliin ilman jalkoja mun juurikasvun värjäilyn takia. Ihan terve tyttöhän sieltä syntyi.. Silti varmaan kannattaa vähän kysellä ennen kuin värjää, esim jos on lääkäriaika niin kysyisin sen mielipidettä? Itse ainakin varmistan seuraavan raskauden aikana ennenkuin alan värjäilemään.

Vierailija
5/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:57"]

[/quote]

Lapsi oli syntyessään terve? Hieno homma, mutta ne vauriot voivat tulla ilmi vuosienkin päästä, esim. lapsettomuutena.

Vierailija
6/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio sanoa että älä värjää. Mutta, itse välttäisin sitä ensimmäiset 13 viikkoa.
En uskalla värjätä nyt itse raskaana ollessani. Aion kituuttaa tällä hirveällä juurikasvulla loppuun saakka. :D

Vierailija
7/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu :D saa värjätä kampaajalla. Sano raskaudesta niin käyttää ammoniakitonta sekä vetyperoksiditonta väriä.

T. Kerran kuukaudessa hiuksiaan käsitellyt kampaaja, 4 tervettä lasta

Vierailija
8/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:57"]

[/quote]

Lapsi oli syntyessään terve? Hieno homma, mutta ne vauriot voivat tulla ilmi vuosienkin päästä, esim. lapsettomuutena.

[/quote]Niin että mä olen nyt sitten aiheuttanut sen etten koskaan saa lapsenlapsia? Sen vuoksi että värjäsin hiukseni kerran ja raskaus oli loppuvaiheessa? Juu, niin se taitaakin olla. Voi harmi, jos olisin tuon tiennyt olisin juonut viinaa ihan saatanasti ja polttanut röökiä, niistä kun ei ole haittaa. Tee kuule tutkielma lapsettomuuden syistä, äidin hiusten värjääminen on suurin syy, muista se!

Vierailija
9/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 antoikin jo sen infon mitä olin tulossa vielä kirjoittamaan, eli sellainen hiusväri missä ei ole ammoniakkia on hyvä vaihtoehto.

T. Itsekin kampaaja ja nro. 9!

Vierailija
10/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä värjäsin kerran kuussa koko raskausajan. Kun töissä pitää olla edustava, ei oikein voi antaa kasvaa maantienvaaleaa juurikasvua montaa senttiä, kun muu tukka on värjätty tummanruskeaksi.

Vierailija
11/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidat hyvä vaihtoehto.

Vierailija
12/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin hiustenvärjäämisen 23-vuotiaana, kun teini-ikä alkoi mennä ohi. En ymmärrä, miksi aikuinen ihminen edes värjäisi hiuksiaan. Rahanhukkaa.

Vierailija
13/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin käydä kaksi kertaa kampaajalla värjäyttämässä hiukset. Tein myös muutakin kauneuden vuoksi. :)

Vierailija
14/14 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:47"]

Mä lopetin hiustenvärjäämisen 23-vuotiaana, kun teini-ikä alkoi mennä ohi. En ymmärrä, miksi aikuinen ihminen edes värjäisi hiuksiaan. Rahanhukkaa.

[/quote]

Onneksi olkoon, olet saavuttanut uuden tason: "tavallista parempi ihminen"! Seuraavan tason saavuttamiseksi on sinun opittava seuraava taito: kuinka välttää keskustelun avaaminen, jos sinulla ei ole otsikon kysymykseen vastausta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi