Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Girls sarjasta

Vierailija
26.01.2015 |

Onko yhtä hyvä kun sinkkuelämää?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen jotenkin saanut kuvan että siinä kuvataan hipsteri elämää mutta aika hauskasti. Varsinkin Hannahin toimittajakaverit on kuin hipster parodiasta. Eli vähän kieliposkella tehty. Ja syvällinen? En mä tiedä. Yrittääkö Girls muka olla tosi syvällinen?

Vierailija
22/31 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannah näyttää uusimman kauden jaksoissa hyvältä (otsatukka sopii). Adam saisi kasvattaa naamakarvat takaisin. :) Hannahin jatko-opiskelukaverit (kirjailijatyypit) on aika rasittavia. Tai ehkä liian fiksuja js sanavalmiita mun makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sarjassa ei ole mitään muuta sisältöä kuin mässäily Hannahin ällöttävyydellä. Se ei ole edes hauska ja jopa Hannahin poikaystävä on ihme weirdo.

Vierailija
24/31 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 00:35"]

Typerä ja teennäinen. Ja Hannah on oksettavan lihava ja epämuotoinen.

[/quote]

Just. Ihan kuin olisi joku saavutus, että sarjoissa esiintyy vähäpukeisena lähinnä hyväkroppaisia ja laihoja naisia...

Vierailija
25/31 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap keksinyt verrata sinkkuelämään? Sama ku vertais leipää ja housuja.

Vierailija
27/31 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tulossa vielä uutta kautta? Katsoin juuri sen jakson, jossa Hannah päätyy yhteen opettajamiekkosen kanssa.

Vierailija
28/31 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:52"]Mistä ap keksinyt verrata sinkkuelämään? Sama ku vertais leipää ja housuja.
[/quote]Arvostelussa sanottiin, että on uusi sinkkuelämää

Vierailija
29/31 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimee.

Vierailija
30/31 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viihdyttävä sarja. Tekee osuvia huomioita siitä, kuinka vaikeaa on "toteuttaa itseään" siten että itse olisi tyytyväinen ja että vielä saisi kaiken sen huomion ystäviltään ja tuntemattomilta, jota janoaa. 

Esim. Hannahin mainoskirjotteluduunin tyypit huvittaa, kuten myös se jakso, jossa mentiin kesäasunnolle bondaamaan "kuten aina ennenkin" ja sit istutaan ihan vittuuntuneena odottaas bussia.

Bonuksena Richard E. Grant, jonka Withnail & I -leffa on klassikko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme