Mitä mieltä Girls sarjasta
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 00:53"]
Hannah on ainakin yhtä itsekeskeinen hahmo kuin Carrie
[/quote]
Tästä olen samaa mieltä, muuten en nää että sarjoilla on juurikaan yhteistä. Girlssissä jokainen päähenkilö on jollain tapaa ärsyttävä/vastenmielinen, mutta silti olen seurannut sarjaa. Mielestäni se on kuitenkin ihan ok viihdettä ja hyvin kirjoitettua, jotenkin poikkeaa perus komedia ja draamasarjoista. Ehkä se kuvaa jotain siitä nykyään vallitsevasta päämäärättömästä haahuilusta ja itsekeskeisyydestä. Toisaalta itse päähenkilöihin on hyvin vaikea samaistua, vaikka itsekin siinä 20 paremmalla puolella tunsin samanlaisia ahdistuksen ja tunteita. Ehkä ne on kirjoitettu sen verran ärsyttäviksi, että vaikea on ottaa tarttumapintaa. En myöskään haluaisi olla kenenkään noiden ystävä.
En jaksa katsoa. Ei vaan nappaa. Liian hipsteri: yrittää olla syvällinen ja älyllinen, mutta oikeasti on vaan tekoälyllinen. Juuri sellainen tyypillinen hipsterituote. Paljon meteliä, ei juuri sisältöä.
Ihan loistava sarja! Katsoin putkeen Areenasta.
Eh, en vertaisi ehkä itse sinkkuelämään, mutta ihan hauska sarjahan se on. Petyin ehkä hypetyksen vuoksi, ilman sitä olisi jäänyt varmaan positiivisen yllättynyt mielikuva.
Hyvä sarja on. Katsonut kaikki kaudet. Mutta on erilainen kuin sinkkuelämää. Pidän molemmista joten ei haittaa.
Häh. Sinkkuelämä oli taviksille, jotka unelmoivat urbaanista elämästä Nykissä.
Girls on hipsterien sarja, jossa woodyallenmaisesti pohditaan ja jankataan elämää.
Mielenkiintoinen. Erilainen ja siks virkistävä. :)
Typerä ja teennäinen. Ja Hannah on oksettavan lihava ja epämuotoinen.
Minä olen aina ajatellut sitä satiirina.
Hannah on ainakin yhtä itsekeskeinen hahmo kuin Carrie
En ymmärrä miksi tätä verrataan Sinkkuelämään. Naishahmoja on neljä molemmissa. Siihen yhtäläisyydet sitten jääkin. Erikoinen, ärsyttävä ja joskus jotenkin ällöttäväkin, mutta katson silti ;-)
Girls on oikeasti hyvä sarja, Runkkuelämä taas pinnallista päiväunelmointi-paskaa.
Vähän katsonut. Siinä on ihan hyviä nyansseja, joista kannattaisi ottaa onkeensa. Sinkkuelämää oli oman aikansa lapsi. Käytännössä aika paska nykyään.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 00:38"]
Minä olen aina ajatellut sitä satiirina.
[/quote]
Nimenomaan. Siitä näkökulmasta kun katsoo, niin toimii todella.
Loistava ekat n. 5 jaksoa. Nykyään samaa kuin Sinkkuelämä ja muut teinisaippuat