Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsitään kotitöitä tekevää miestä

Vierailija
26.01.2015 |

Löytyykö sellaista edes? Nytkin pitäisi siivoilla paikkoja, kun ei toi mies saa mitään aikaiseksi, ei koskaan. Aina joutuu ite tekemään kaikki kotihommat. Seuraava mies tulee olemaan sellainen, joka osaa omatoimisesti tehdä kotitöitä, tsekkaan tarkkaan tulevan miehen kodin. Ja tuon lisäksi pitää harrastaa urheilua ja käyttää alkoholia mahdollisimman vähän!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy mutta ei ole vapaalla jalalla:)

Imuroi, pesee lattiat (vessoja ja kissankakkoja ei), höyrypesee pesuhuoneet, laittaa ruokaa ja käy kaupassa, hoitaa lapset, väsää aina jotain uutta kotona -rakentaa ja fixaa. Pesee pyykkiä ja silittää omat vaatteensa jos mä en ehdi. Petaa sängyn aamulla kun herää myöhemmin ja vaihtaa lakanat ihan yhtä näppärästi kuin minäkin.

Jos meillä on illallisvieraita mies kattaa pöydän ja huolehtii että vierailla on lasi ja lautaset täynnä - minä nautin vieraiden kanssa illasta:)

Vierailija
22/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:33"]Meiltä löytyy mutta ei ole vapaalla jalalla:)

Imuroi, pesee lattiat (vessoja ja kissankakkoja ei), höyrypesee pesuhuoneet, laittaa ruokaa ja käy kaupassa, hoitaa lapset, väsää aina jotain uutta kotona -rakentaa ja fixaa. Pesee pyykkiä ja silittää omat vaatteensa jos mä en ehdi. Petaa sängyn aamulla kun herää myöhemmin ja vaihtaa lakanat ihan yhtä näppärästi kuin minäkin.

Jos meillä on illallisvieraita mies kattaa pöydän ja huolehtii että vierailla on lasi ja lautaset täynnä - minä nautin vieraiden kanssa illasta:)
[/quote]

Ihana mies! Mistä ihmeestä te oikein löydätte näitä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hoiti oman kotinsa jo ennen minua esimerkillisesti, huolehti kaikki asiansa ja pyykkinsä ja siivouksensa. Miksi hän olisi sen lopettanut yhteenmuuton jälkeen? Itsestäänselvästi molemmat teemme kotona kaikkea mitä tarvitsee tehdä, laskematta ja jakamatta tehtäviä tai pomottamatta toista. 

Vierailija
24/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nettipalstalle tuo vaatimukseksi, varmasti löytyy miehiä. Eri asia onko ne muuten mistään kotoisin. Kyllä mies parit kattilat jynssää, jos sillä saa pinpulaa.

Vierailija
25/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihana mies! Mistä ihmeestä te oikein löydätte näitä? Ap" - Tjaa,a minut olisi voinut heki sitten ulkoa hiihtämästä tai lauantaina kirjastosta, tai samalla reissulla kaupasta miettimästä kannattaako ostaa kilion tarjous pussi omenoita vai sittenkin pienempi määrä, jolloin kaikki varmasti on hyviä ja tuoreita, kun syömisen aika koittaa, kun korissa on jo muutakin hevia  .... Mutta, mutta meillä kotiaskaret osaavilla miehillä on, tai ainakin useimmilla meistä on myös se tapa, että mieluummin katsomme vierestä pariskuntia, kuin käyttäisimme aikaa siihen, että kuinka iskeä parisuhteessa jo oleva itselle kumppaniksi; salarakkaaksi tai vain panokaveriksi meistä ei useinkaan ole. Miksi alentuisimme moiseen?

Vierailija
26/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:55"]"Ihana mies! Mistä ihmeestä te oikein löydätte näitä? Ap" - Tjaa,a minut olisi voinut heki sitten ulkoa hiihtämästä tai lauantaina kirjastosta, tai samalla reissulla kaupasta miettimästä kannattaako ostaa kilion tarjous pussi omenoita vai sittenkin pienempi määrä, jolloin kaikki varmasti on hyviä ja tuoreita, kun syömisen aika koittaa, kun korissa on jo muutakin hevia  .... Mutta, mutta meillä kotiaskaret osaavilla miehillä on, tai ainakin useimmilla meistä on myös se tapa, että mieluummin katsomme vierestä pariskuntia, kuin käyttäisimme aikaa siihen, että kuinka iskeä parisuhteessa jo oleva itselle kumppaniksi; salarakkaaksi tai vain panokaveriksi meistä ei useinkaan ole. Miksi alentuisimme moiseen?

[/quote]

Just niin, ootte kaikin puolin niin kunnollisia :) ap

Vierailija
27/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:33"]Meiltä löytyy mutta ei ole vapaalla jalalla:) Imuroi, pesee lattiat (vessoja ja kissankakkoja ei), höyrypesee pesuhuoneet, laittaa ruokaa ja käy kaupassa, hoitaa lapset, väsää aina jotain uutta kotona -rakentaa ja fixaa. Pesee pyykkiä ja silittää omat vaatteensa jos mä en ehdi. Petaa sängyn aamulla kun herää myöhemmin ja vaihtaa lakanat ihan yhtä näppärästi kuin minäkin. Jos meillä on illallisvieraita mies kattaa pöydän ja huolehtii että vierailla on lasi ja lautaset täynnä - minä nautin vieraiden kanssa illasta:) [/quote] Ihana mies! Mistä ihmeestä te oikein löydätte näitä? Ap

[/quote]

Kiitos, niin on:)

Meidän ystäväpiirissä kaikki miehet on tällaisia, suurin osa suomenruotsalaisia joten taustalla lienee osuutta asiaan.

Vierailija
28/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin löytää tämmösen, otetaan vinkkejä vastaan mistä näitä kunnollisia miehiä löytäis?

Vierailija
29/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa mies joka on asunut pitkään itsekseen. ;) 

Aviomieheni oli asunut yksin (avioeron jälkeen) lähes kymmenen vuotta ennenkuin tapasimme. Kotityöt hoituvat kuin itsestään, minulle ei jää oikeastaan kuin pyykkihuolto, mies huolehtii kaikesta muusta. :)

Vierailija
30/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks mies joutilaana. Teen 98% kotitöistä ja se alkaa pikkuhiljaa kyrsiin. Ei jaksais reissutyön ohessa pitää huushollia pystyssä.

Vierailija
31/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, mulla on yks, mutten anna sitä sulle - varastin sen ekalta vaimoltaan hyvin koulutettuna. :) Käy kaupassa, tekee erittäin hyvää ruokaa, hoitaa tiskit, hoitaa huushollia muutenkin, siivoaa osuutensa, pesisi pyykit jos antaisin (ripustaa ja viikkaa), hoitaa pihan ja kasvimaan ja auton yms. yms. :)) Mä sitten pidän sen tuolla makkarin puolella tyytyväisenä (ja pesen niitä pyykkejä). 

Vierailija
32/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:48"]Täällä yks mies joutilaana. Teen 98% kotitöistä ja se alkaa pikkuhiljaa kyrsiin. Ei jaksais reissutyön ohessa pitää huushollia pystyssä.
[/quote]

Siis ootko sinkku vai parisuhteessa, kukas tekee sen loput 2%?

Vierailija
33/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28: ei se aina mene niin. Mieheni oli asunut vuosia yksin kunnes aloimme seurustella. Tarvittiin vain vuosi työttömyytyäni, jona aikana tein kaikki kotityöt koska mies toi rahat kotiin. Kun vihdoin sain töitä, tilanne ei normalisoitunut. On muka unohtanut kuinka pyykätään ja tiskataan. Kun pyydän yhdessä siivoamaan niin ei muka ole sotkuista, mutta seuraavana päivänä/tunnin päästä/ihan millon vaan miehen ei "tarvitse" siivota, niin yhtäkkiä maagisesti onkin sotkuista. Joo yksisarvista etsimässä tässä myös...

Vierailija
34/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:53"]Haa, mulla on yks, mutten anna sitä sulle - varastin sen ekalta vaimoltaan hyvin koulutettuna. :) Käy kaupassa, tekee erittäin hyvää ruokaa, hoitaa tiskit, hoitaa huushollia muutenkin, siivoaa osuutensa, pesisi pyykit jos antaisin (ripustaa ja viikkaa), hoitaa pihan ja kasvimaan ja auton yms. yms. :)) Mä sitten pidän sen tuolla makkarin puolella tyytyväisenä (ja pesen niitä pyykkejä). 
[/quote]

Varo vaan, joku saattaa varastaa sen seuraavaks sulta

Vierailija
35/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:48"]Täällä yks mies joutilaana. Teen 98% kotitöistä ja se alkaa pikkuhiljaa kyrsiin. Ei jaksais reissutyön ohessa pitää huushollia pystyssä.
[/quote]

Siis ootko sinkku vai parisuhteessa, kukas tekee sen loput 2%?
[/quote]

Vielä parisuhteessa, mutta avioero vireillä.

Vierailija
36/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies pitkään yksin asunut. Minulla on kovat vaatimukset kun en halua ketä tahansa tänne. Nainen on hyvä kun se osaa olla hiljaa, varsinkin silloin kun kuuntelen musiikkia.

Vierailija
37/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:31"]Täällä mies pitkään yksin asunut. Minulla on kovat vaatimukset kun en halua ketä tahansa tänne. Nainen on hyvä kun se osaa olla hiljaa, varsinkin silloin kun kuuntelen musiikkia.
[/quote]

No ehkä sä et kaipaakaan seuraa, jos on parempi että nainen olisi vaan hiljaa. Ap

Vierailija
38/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin olisi yksi 25-vuotias mies, joka tekee lähes kaikki kotityöt ja vielä kokkaa ruoat perheelle. En vaihtaisi. :)

Vierailija
39/40 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:31"]Täällä mies pitkään yksin asunut. Minulla on kovat vaatimukset kun en halua ketä tahansa tänne. Nainen on hyvä kun se osaa olla hiljaa, varsinkin silloin kun kuuntelen musiikkia. [/quote] No ehkä sä et kaipaakaan seuraa, jos on parempi että nainen olisi vaan hiljaa. Ap

[/quote]

Tarkemmin ajatellen näin se menee. Olen asunut jo yli 10v yksin, osaan tehdä kotityöt ja jos joku asia on uusi se googletetaan. Osaan laittaa sukat pyykkikoriin ja imuroida. Kyllästyn hirveän äkkia kaikkiin ihmisiin, samat vitsit ja jutut toistuu vuodesta toiseen. Ehkä se parisuhde ei ole minua varten. Harrastus suhde toimii paremmin, nähdään silloin kun sovitaan.

Vierailija
40/40 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:44"]

Löytyykö sellaista edes? Nytkin pitäisi siivoilla paikkoja, kun ei toi mies saa mitään aikaiseksi, ei koskaan. Aina joutuu ite tekemään kaikki kotihommat. Seuraava mies tulee olemaan sellainen, joka osaa omatoimisesti tehdä kotitöitä, tsekkaan tarkkaan tulevan miehen kodin. Ja tuon lisäksi pitää harrastaa urheilua ja käyttää alkoholia mahdollisimman vähän!

[/quote]

entä jos teidän tavat eroaa siitä paljonko kotitöitä tehdään?  

joku voi tehdä paljonkin kotitöitä mutta toisen mielestä pitäisi olla tip-top puhdasta ja kotona ei saisi elää yhtään rennosti.   

[/quote]

No ei mua haittaa jos välillä on tavarat vähän sekaisin, mutta haluan miehen, joka ymmärtää itse alkaa siivoamaan siinä tilanteessa. Nykyinen mies ei ilmeisesti edes huomaa tai halua huomata sotkua ympärillään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän