Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin ahdistavaa unta

Vierailija
26.01.2015 |

Kävelin unessa kotiin ja jostain syystä minulla oli kissani sylissä. Matkalla tuli vastaan nuori nainen. Siitä näki heti, että se on sellanen ongelmatapaus, säheltävä narkki. Nainen pyysi mua huolehtimaan sen lemmikistä sen aikaa, kun se on eläinlääkärin vastaanotolla toisen lemmikin kanssa. Kuulemma puoli tuntia menisi. Koska mulla ei ollut mihinkään kiire, ja sen lemmikki oli tosi söpö (en tiiä mikä ihmeen elukka se oli), päätin suostua.

Mulla oli toisessa kainalossa mun kissa ja toisessa se elukka. Jostain syystä ei ollut kantokoppeja keksitty mun unimaailmassa. No sillä välin kun se nainen oli poissa, jonkun toisen asiakkaan kilpikonna möyri meitä kohti. Se alkoi näykkimään mun jalkoja ja yritti näykkiä kissaa ja elukkaakin. Olin vähän paniikissa. Silloin nuori nainen tuli takaisin ja huomasi tämän. Se nappasi konnasta kiinni ja repi sen pään irti. Mä säikähdin. Olihan se ongelmaisen näköinen ihminen, mutten ihan tollasta odottanut.

No sen kilpparin omistaja näki tämän. Se oli sellanen iso mies. Se oli tosi vihainen ja sen vaimo itki kilpparin perään. Se huusi tälle narkkinaiselle ja kattoi uhkaavasti mun sylissä olevien elukoiden perään. Luuli kai, että ollaan samaa seuruetta. Se sanoi, että vastaavasti se sitten katkoo niiden kaulat. Mä olin ihan paniikissa ja ahdistunut. Ei saa kostaa viattomille eläimille ja kun mun kissa ja minä ei liitytty mitenkään siihen.

Onneksi heräsin sitten ennen ku se pääsi toteuttamaan aikeensa. Että sellasta viime yönä. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Mä luulin, että kappalejako on jo korjattu, kun kakkossivukin korjattiin. Näemmä tuli teksti taas pötkössä. -ap

Vierailija
2/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö sulle tuollaisten unien jälkeen sellainen kakkafiilis päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään myös joskus todella häiriintenyitä unia. Herätessä on vielä ahdistunut olo. Ehkä sä oot alitajuntaisesti jotenkin huolissasi sun kissasta ja sen takia näit tollasen unen?

Vierailija
4/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiiä. Kissa on terve ja sillä on kaikki hyvin. On tosi ahdistunut fiilis aina tollasten unien jälkeen. Kyllä mä joskus pelkään sitä, että kun oon poissa kotoa, mulle kävis jotain ja en pysty tulee kotiin kissan luo, ja se joutuu olemaan yksin, ja sitten ruoka ja vesi loppuu, ja se pelkää yksin nälissään. En tiiä onko viisasta murehtia tällaista, kun todennäköisyys sille on hyvin pieni. -ap

Vierailija
5/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko noi eläimet kuvata ihan ihmisten tunnemaailmaa? Onko joitain ihmissuhdekoukeroita, joihin noi tapahtumat noin "menttaalisesti" sopisivat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi