Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fazerina-granola.. ei ihme että jengi lihoo. Siihen vielä mehua ryys ja mumsmus lattea. YÖK

Vierailija
10.11.2021 |

Sokeri-jugua, smoothie ja avokadolohileipä mäysmäys miks mä oon niin lihava???

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokadolohileipähän on hyvä. Ja smoothie, jos on nälkä mutta kiire. Mutta nuo muut tietenkin ihan hölmöjä.

Vierailija
2/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

baagelii hei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ostettu tuota 3 purkkia. On todella hyvää. Syödään maustamattoman jugurtin kanssa. 

Aktiivisesti liikunnallinen perhe, hoikkia olemme kaikki. 

Vierailija
4/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ostettu tuota 3 purkkia. On todella hyvää. Syödään maustamattoman jugurtin kanssa. 

Aktiivisesti liikunnallinen perhe, hoikkia olemme kaikki. 

Koska sokerilla ei olekaan muita haittavaikutuksia kuin painonlisäys...Minkälainen on passiivisesti liikunnallinen perhe?

Vierailija
5/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cokis zero ryys ryys slurps slurps suklaakeksiii....

Vierailija
6/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sitten vaan makoillaan autotiellä ja luullaan tällaisen toiminnan pelastavan maapallon.

Vierailija
7/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, eytä lihoo? Itsepä kiloni kannan ja sellaisen määrän maksan veroja, että on pokkaa mennä hoidettavaksikin.

Vierailija
8/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. On muka terveellistä kun siinä on kauraa. Noh, kyllä se sokerin määrä nollaa kauran terveellisyyden.

Vierailija
9/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanan sokeri-jugurtti voisi kieltää lailla.

Jostain syystä nää, jotka ruuan epäterveellisyydestä eniten messuaa, on itse vähän pullukoita. :D

Vierailija
10/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin yhdellä jugurtilla tai granolalla on merkitystä jos muuten syö terveellisesti ja liikkuu. Tuskin monikaan tavallinen ihminen oikeasti katsoisi jokaisen ruokansa perään millin tarkkaan, ettei ole liikaa mitään. 

Vierailija
11/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Granolaa ei ole tarkoituskaan syödä lautasellisia, vaan pieniä annoksia. Kyllä se vauvapuuron voittaa, vaikken juuri tuohon ole tutustunut. Kaloreja on kuitenkin kaikissa reilusti.

Vierailija
12/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön usein aamupalana maustamatonta jugurttia ja jotakin granolaa + smoothien. Täyttävä ja hyvä.

Vierailija
13/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko tuollaisia on jatkuvasti syödä?

Olen miettinyt, että voisin maistaa tuota joku viikonloppu.

Muutaman kerran vuodessa ostan muroja/mysliä, mukava herkutella välillä tuollaisilla.

Varsinaisia makeisia ja leivonnaisia syön kyllä yleensä viikottain, ja Fazerin REAL-leipä avokadolla ja savulohella on HYVÄÄ.

Smoothieita menee melkein päivittäin, samoin hedelmiä syön paljon. Sokerijogurtteja en oo syönyt koskaan, murot ja sokerijogurtti, valmiiksi marinoidut lihat, mehut ja pullaleivät oli pannassa jo lapsuudenkodissa.

Aina oon ollut hoikka/normaalivartaloinen ja kapeavyötäröinen. Ja herkuista tykkään!

Suklaa ja erilaiset kakut, nammm.

Vierailija
14/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerina on lempi suklaitani, mutta kun näin tuon granolapurkin aamiaistarvikeosastolla, niin olin että hyi ssaaaaa... Toivottavasti mä vaan käsitin väärin ja se purkki oli väärällä osastolla ja kuuluis oikeesti johonkin leivontaosastolle koristehyllyyn sinne Marianne rouheen viereen... Hyi.

Vierailija
15/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla syötiin sokerihuurrutettuja kellogs frosties muroja. Miksi sillon ei lihottu?

Vierailija
16/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla syötiin sokerihuurrutettuja kellogs frosties muroja. Miksi sillon ei lihottu?

Ja niitä mainostettiin "sisältää runsaasti hiilihydraattia" (like it's a good thing), muistaako muut :)

Vierailija
17/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan joskus yhden rkl juuri tuota granolaa (on muuten hyvää) maustamattomaan jogurttiin antamaan makua marjojen lisäksi. Olen edelleen hoikka ja voin hyvin, kiitos!

Vierailija
18/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuhakkaammat elintavat?

Nykyään ihan tavalliset ihmiset kökkii helposti tuntikausia päivittäin puhelimella, eli sellainen arkinen puuhastelu ja menevyys on vähentynyt.

Samalla stressi lisääntynyt, ja stressi lihottaa.

Samoin heikentyneet yöunet (puhelin taas usein syynä, samoin stressi joka tulee jo siitä, että kaikkialle on kiire ja aikaa tuntuu olevan tosi vähän, koska kaikki tauot räplätään puhelinta).

Vierailija
19/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 bissee iltaisin ja makkaravoileipä, maustamatonta yoghurttia granolalla.

Hoikka olen. Piereskelen paljon :)

Vierailija
20/21 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt jonkun dieetillä olevan katkeran kitkerä aloitus, kun tekisi niin mieli ja toisetkin vaan syö, mutta itse en saa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan