Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino pudonnut viikossa 2,5 kiloa

Vierailija
26.01.2015 |

Ihan kohtuullisesti olen syönyt aamupala-lounas-iltaruoka-linjalla, mutta kipeänä ei oikein ruoka maistu ja määrät olleet pienehköjä. Jos jatkaisi samanlaisilla eväillä, tavoite 15kg olisi aika äkkiä hoidettu. Kun tavoitepaino saavutettu, lisäisi ruokamäärää hieman, mutta ei niin, että lihoo takaisin. Realistista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla varma, että jatkossa paino ei putoa 2.5 kg viikossa.

Vierailija
2/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei putoaisi, jos syö riittävän vähän? Eikä sen painon niin paljoa tarvitsekaan pudota viikossa - kilo viikossa tahtikin olisi riittävän motivoiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 08:54"]

Miksei putoaisi, jos syö riittävän vähän? Eikä sen painon niin paljoa tarvitsekaan pudota viikossa - kilo viikossa tahtikin olisi riittävän motivoiva.

[/quote]

Siksi, että alussa lähtee nesteet ja paino putoaa sen takia paljon. Jatkossa kun läski palaa niin paino ei putoa tuota tahtia, etenkin jos pudotettavaa on vain 15 kg. Se kilo viikossakin voi olla utopiaa.

Vierailija
4/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parhaimmillani pudottanut noin 2 kg viikossa tahdilla 20kg syömällä neljä kertaa päivässä todella pieniä annoksia. Ei ollut edes nälkä tai huono olo. Paino on pysynyt sen jälkeenkin, vaikka olen lisännyt ruuan määrää selvästi ja herkuttelupäiviä pidän myös. Vaikka joka tuutista tungetaankin tätä virallista puoli kiloa viikossa- mantraa, lopulta se on itsestä kiinni ja olennaista onkin se, että kun pääsee sinne tavoitepainoon, lisää ruuan määrää todella varovasti eikä lipsu entisiin tapoihin takaisin.

Vierailija
5/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa painoa lähteekin vauhdilla, kun jättää herkut pois, pienentää annoksia ja ehkä liikkuu enemmän. Pudotus hidastuu valitettavasti, mitä lähemmäs tavoitetta menee. Mutta tsemppiä hyvään alkuun :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi