Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin avata suuni ja sanoa jotain eräällä ihmiselle mitä olisi jo kauan sitten pitänyt en vain pysty siihen!!

Vierailija
10.11.2021 |

Aina, kun minusta tuntuu, että nyt teen sen niin viime hetkillä rupea jarruttelemaan...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidä pääsi sitten kiinni

Vierailija
2/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa joku jotaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asian sanominen olisi juuri sinun tehtäväsi?

Vierailija
4/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se toinen sanonut mitään?

Vierailija
5/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle, että sinulla on tärkeää asiaa, josta sinun on pakko puhua hänen kanssaan niin pian kuin mahdollista. Tee tämä vaikka viestillä. Hän kiinnostuu välittömästi eikä jätä sinua rauhaan ennen kuin on kaivanut asian sinusta. 

Vierailija
6/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun pakko sanoa se? Jos on noin vaikeaa, ole sanomatta äläkä vaivaa päätäsi asialla sen enempää.

Vierailija
7/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olisi pitäisi pyytää anteeksi. En vain pysty siihen, kun en pystyisi edes kohtaamaan tuota ihmistä.

T. Ap

Vierailija
8/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna sitten olla, jollet pysty. Kukaan sinua voi tuuppia tuollaisessa.

Vierailija
9/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle, että sinulla on tärkeää asiaa, josta sinun on pakko puhua hänen kanssaan niin pian kuin mahdollista. Tee tämä vaikka viestillä. Hän kiinnostuu välittömästi eikä jätä sinua rauhaan ennen kuin on kaivanut asian sinusta. 

En oikein voi. Pitäisi sanoa sitten jo itse asia ja tuokin kuulostaa ylivoimaiselta. Silti haluaisin.

T. Ap

Vierailija
10/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun pakko sanoa se? Jos on noin vaikeaa, ole sanomatta äläkä vaivaa päätäsi asialla sen enempää.

Osa sinusta tietää, että ei pitäisi kuitenkaan sanoa. Siksi et saa sanottua, ja hyvä niin. Unohda koko juttu.

Vierailija
11/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran jestas, sinua ei pysty auttamaan. 

Vierailija
12/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan olisi pitäisi pyytää anteeksi. En vain pysty siihen, kun en pystyisi edes kohtaamaan tuota ihmistä.

T. Ap

Voihan olla ettei edes toivo anteeksipyyntöä. Jos mulla on jonkun ihmisen kanssa välit menneet, olen kaikkein onnellisin jos vaan pysyy poissa elämästäni jatkossakin eikä tule sönköttämään yhtään mitään.

Vierailija
13/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei pitäisi jos minulla on syytä pahoitella käytöstäni? En ole missään kohtaa ollut tuota mieltä, ettei pitäisi. En vain voi, vaikka haluaisin.

T. Ap

Vierailija
14/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän mitä haluat sanoa. Anna mieluummin olla, mitäpä me alettaisiin taas loukata toisiamme.

Vierailija
15/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei pitäisi jos minulla on syytä pahoitella käytöstäni? En ole missään kohtaa ollut tuota mieltä, ettei pitäisi. En vain voi, vaikka haluaisin.

T. Ap

Olet siis tehnyt jonkun paskan tempun tuolle ihmiselle ja nyt kuvittelet että hän olisi mielissään anteeksipyynnöstäsi?

Kannattaa jättää väliin, ihan suosiolla.

Vierailija
16/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sinun täytyy asiasta sanoa, niin sanot. Jollet siihen pysty niin, sitten et sano. 

Vierailija
17/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota mitään sellaista. Haluaisin vain, että tietää etten halunnut sitä mitä olen sanonut.

T. Ap

Vierailija
18/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot siis tehnyt kakkamaisen tempun jollekulle , ollut oikein kuspiä ja nyt on alkanut kaduttaa. Mitäpä lottoot paljonko sun olemassaolo ja anteeksipyynnöt tuota toista henkilöä kiinnostaa. Anna olla vaan, ei varmasti halua kuulla susta yhtään mitään.

Kanna ihan itse huono olosi älä kaada sitä toisten niskaan.

Vierailija
19/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se hirveästi haluaisi anteeksi pyyntöä niin ei varmaan jättäisi asiaa sikseen vaan jollain tavalla viestisi sen. Luultavasti haluaa, että pysyt poissa.

Ehkä jo se pois pysyminen viestii virheestäsi jonka myös sinä ymmärrät.

Vierailija
20/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi. Se aloittaa toisessa ihmisessä sen eheyttämisen vaikka sinusta ei siltä tunnu tai ei näytä että hän arvostaa sitä. Älä kuuntele muita vaan pyydä anteeksi ettet kadu myöhemmin.