Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av:n lukeminen ei tee hyvää..

Vierailija
25.01.2015 |

Kun lukee täältä aloituksia nykyisin, ei päässä pyöri mikään muu, kuin että pettääköhän mies minua. Tuntuu että liian suuri osa ihmisistä pettää kumppaniaan, ja täältä saa vain sen kuvan että kehenkään ei voi luottaa. Kamalan paha mieli tulee joka kerta kun alkaa tätä asiaa miettimään..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita muistaa, että tänne kokoontuu moneen kertaan seuloutunut joukko ihmisiä. Suuri osa on jotenkin yksinäisiä, väsyneitä, jätettyjä, mielenterveysongemaisia, sairaita, epävakaita netin suurkuluttajia, jotka vain hakevat vastakaikua hyvällä tai pahalla. Joukossamme on paljon kivoja ja lämpimiä ihmisiä, mutta noiden aktiivisimpien provosoijien takia keskustelu vääristyy.

Lisäksi nettipalstojen ulkopuolella on vielä enemmän täysipäisiä ihmisiä, joilla arvot ja etiikka on ihan päivänvaloa kestävää ja tervettä.

Vierailija
2/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lue niitä ketjuja. Meillä on hyvä parisuhde, enkä epäile puolisoa hetkeäkään. Luottamus pitää olla. Huomaisin kyllä oudon/muuttuneen käytöksen muutenkin, ilman palstan apuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on pää pyörällä. Olen selannut palstaa koko viikonlopun ja ollut aivan varma, että eräs tuttuni kirjoittaa tänne minusta. Nyt näyttäisi kuitenkin siltä, että se ei ollutkaan hän enkä minä. Todella ahdistavaa silti!

Vierailija
4/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
5/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:21"]

Kun lukee täältä aloituksia nykyisin, ei päässä pyöri mikään muu, kuin että pettääköhän mies minua. Tuntuu että liian suuri osa ihmisistä pettää kumppaniaan, ja täältä saa vain sen kuvan että kehenkään ei voi luottaa. Kamalan paha mieli tulee joka kerta kun alkaa tätä asiaa miettimään..

[/quote]

No eiköhän se ole ihan parisuhteesi luottamuspula tuo miettiminen. Ei av:n syy ollenkaan.

Ajatusmaailmallasi voisin miettiä, onko minun hommattava kissa, laihdutettava 40 kiloiseksi, tapettava anoppi tai ainakin mies.

Vierailija
6/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että huomaisin kyllä miehestäni jos hän pettäisi minua, mutta täällä tuntuu kaikki asiat niin liioitetuilta. jos mieheni leikkaa varpaankyntensä eritavalla kuin ennen, se tarkoittaa av:lla heti sitä että toinen pettää.
-ap

Vierailija
7/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kivat ja hyvät ihmiset eivät pyöri av:lla.

Vierailija
8/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös tänään ahdistava olo. En pelkää että minua petetään vaan itseasiassa toivon että mieheni löytäisi jonkun toisen. Ihan totta! Kun on liian ahdistunut, on kuitenkin herkkä kaikelle. Minäkin tunnen että joku on tunnistanut minut, mutta sitten lähdin kaupungille, kävin rakkaiden kanssa (ei mies) Pizza Hutissa. Join jopa lasin viiniä. Olo on paljon parempi : )

Vierailija
9/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tämän palstan ihmisistä on niin sydäntälämmittävän ihania ja lohduttavia, en voi edes ymmärtää miten joku tuntematon voi pelkillä sanoilla parantaa mielen niin nopeasti. Sitten on se toinen ääripää joka saa mielen maahan sadasosasekunnissa, ihan vaikka vaan kiusallaan.
-ap

Vierailija
10/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:29"]

Ne kivat ja hyvät ihmiset eivät pyöri av:lla.

[/quote]

Kyllä pyörimme.

2, joka kuuluu netin suurkuluttajien ja joskus masentuneidenkin joukkoon, mutta laskee itsensä täysipäiseksi ja kivaksi ihmiseksi. Olen vain elämäntilanteen takia niin sidottu kotiin, että netti korvaa ystäviä. Hmm... Huonosti.

Vierailija
11/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ärsyttää eniten nimien haukkuminen. Oma nimi on ollut usealla inhokki-nimien listalla. Olen aina tykännyt nimestäni, mutta täällä se on leimattu joksikin "wt-nimeksi". Aiemmin kukaan ei ollut sanonut mitään pahaa kyseisestä nimestä...

Suoraansanottuna vituttaa. :(

Ja by the way, en ole Wt....

Vierailija
12/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lle on pesiytynyt joukko miesvihaajia, jotka haluavat myrkyttää kaikkien naisten mielet.

Vierailija
13/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa murehtimasta, siirtykää lukemaan sotaketjuja niin mieliala kohoaa :)

Vierailija
14/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä se vasta mieli koheneekin kun tätä palstaa lukee ;-)

Vierailija
15/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo työttömienkin haukkumiset, aivan järjetöntä paskaa!

Vierailija
16/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä ap:n kanssa.. :(

Vierailija
17/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:21"]

[/quote]

Nämä pettämisjutut juontaa siitä että suomessa on heikko taloustilanne ja nämä naiset elävät miehensä rahoilla tai miehellä on kotitaloudessa päävastuu rahavirrasta. Tästä johtuen ämmät pelkää että että miehet pettää, naiset joutuvat menemään töihin tai sossuun jos mies ei elätä.

Vierailija
18/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:24"]

Koita muistaa, että tänne kokoontuu moneen kertaan seuloutunut joukko ihmisiä. Suuri osa on jotenkin yksinäisiä, väsyneitä, jätettyjä, mielenterveysongemaisia, sairaita, epävakaita netin suurkuluttajia, jotka vain hakevat vastakaikua hyvällä tai pahalla. Joukossamme on paljon kivoja ja lämpimiä ihmisiä, mutta noiden aktiivisimpien provosoijien takia keskustelu vääristyy.

Lisäksi nettipalstojen ulkopuolella on vielä enemmän täysipäisiä ihmisiä, joilla arvot ja etiikka on ihan päivänvaloa kestävää ja tervettä.

[/quote]

Yritän pitää nämä asiat mielessä kun luen niitä lutkaletkautuksia siitä miten on ok että naisella on yli 50 seksikumppania.. No kyllähän silloin on jotain muutakin pielessä jos noin on.

Vierailija
19/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:44"]

Työttömällä se vasta mieli koheneekin kun tätä palstaa lukee ;-)

[/quote]

No äläpä muuta sano. Työttymyyden lisäksi olen vieläpä yh, alhaisesti koulutettu ja läski. 

Myönnän, että muutaman kerran on tullut paha mieli joidenkin mielipiteistä mutta onneksi osaan unohtamisen taidon. En minä niitä viestejä enää kahden tunnin päästä muista =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan