Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita mitä "kaikille" muka on tapahtunut, muttei oikeasti ole.

Vierailija
10.11.2021 |

Listataan asioita mitä usein kuulee ihmisille tapahtuneen, mutta joita tuskin on tapahtunut.
Esim. hyvin usein on lehdissä juttuja ihmisitä jotka tienaavat hyvin ja ovat "jotakin", heille on kuulema kaikille aina opettaja sanonut:"Sinusta ei koskaan tule mitään."

En usko. En jaksa uskoa, että kukaan opettaja asiakseen menee sanomaan noin oppilailleen, saati sitten että olisi yleinenkin ja suosittu toiminta malli.

Toinen esimerkki jollaisia lehdistä saa harvase päivä lukea: Joku ahkera ja tunnollinen ihminen uupui töissä ja sai burnoutin, niin lääkäri kirjoitti "burnoutista" tai "työuupumuksesta" saikkua.

En usko. Enpä usko että lääkärit kirjoittelevat saikkuja noilla "diagnooseilla".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirjoittavat saikkua noilla diagnooseilla.

Vierailija
2/7 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona muka tulee kaikille, mutta oikeasti tiedän vaan satunnaisia ihmisiä ketkä ovat sen sairastaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saanut diagnoosia työuupumuksesta vaan masennuksesta, mutta puhun uupumuksesta ja stressistä, koska "tavallinen tallaaja"  ymmärtää ne paremmin.

Vierailija
4/7 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia on kiusattu koulussa

Vierailija
5/7 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa kouluruokaa.

Vierailija
6/7 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on opettaja sanonut jotain lähes yhtä typerää, 2000-luvun alussa.

Vierailija
7/7 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oma luokanvalvoja sanoi juuri noin 90-luvun loppu puolella. Tai ei sanonut vaan huusi: sinusta ei tule koskaan mitään, ei edes työtöntä. Terveisiä Hollolan yläasteelle.