Meillä ei ole lapsia, mies olettaa saavansa isänpäivälahjan
Meillä on vaan kissoja, ei ihmislapsia. Mies selaili nettiä ja jutteli että tuollainen paita olis kiva isänpäivälahja jos kaipaan vinkkejä. Oma isäni siis kuollut aikaa sitten. Ostaako joku muu lapseton miehelleen isänpäivälahja?
Kommentit (16)
No en kyllä ostanut, oltiin 10v kimpassa ennen kuin esikoinen syntyi, eka isänpäivälahja ostettiin sitten kun oli isä. Saitko sä äitienpäivälahjan keväällä?
Kysy mieheltä, kenen isä hän on ja miksi hän mielestään voisi olla "oikeutettu" isänpäivälahjaan.
En ole koskaan ymmärtänyt aikuisia ihmisiä, jotka ”toivovat”lahjoja. Jos jotain tarttee, niin ostaa itse itselleen.
Vaikka joulupukkia ei ole nainen kuvittelee saavansa joululahjoja.
Teillä ei ehkä ole lapsia, mutta entä miehellä?
Vierailija kirjoitti:
Saatko itse äitienpäivälahjan? Toimisin samoin, jos saat niin osta, jos et niin älä osta.
Jos lahjaksi lasketaan se, että vei minut hienoon ravintolaan syömään. En siis pyytänyt/olettanut tuollaista, vaan tuli yllätyksenä. Ap
On isä, mutta ei ole muistanut kertoa sulle.
Miksi te larppaatte äitiä ja isää jos ette kerran sellaisia ole, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko itse äitienpäivälahjan? Toimisin samoin, jos saat niin osta, jos et niin älä osta.
Jos lahjaksi lasketaan se, että vei minut hienoon ravintolaan syömään. En siis pyytänyt/olettanut tuollaista, vaan tuli yllätyksenä. Ap
Aww mies pitää teidän kissoja teidän lapsina. :3 aika söpöä.
Illallinen on lahja, joten itse ostaisin miehelle sen paidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä tuon lahjaksi lasken, T: joka äitienpäivä käydään ravintolssa syömässä, toki meillä on ne lapsetkin siellä mukana
Jos hoitaa karvalapsia hyvin, niin saattaisin harkita lahjaa.