Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena oli hyvä itsekuri laihduttamisen suhteen, nykyään ei ...

Vierailija
25.01.2015 |

Parikymppisenä mulla oli siis todella hyvä itsekuri laihduttamisen kanssa, ja sain pudotettua painoani kymmenen kiloa normaalipainosta alipainoon ja pidettyä sen siinä pitkään. Pystyin syömään vain kerran tai kaksi kertaa päivässä, olemaan täysin ilman herkkuja ja sietämään nälkää käsittämättömän hyvin. Nyt kolmikymppisenä kun paino alkaa olla ylipainon rajalla tuota itsekuria laihduttamiseen ei tunnu löytyvän mistään, ei rippeitäkään siitä. Mistäköhän se johtuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihduttamiseen itsekuria tarvitse.

Vierailija
2/3 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa. Itse olin parikymppisenä ylipainon rajoilla jatkuvista laihdutusyrityksistä huolimatta, nyt kolmekymppisenä alipainon rajoilla elämänmuutoksen takia.

Mistäköhän voisi tosiaan johtua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa olla normaalipainoinen/hoikka, niin ei siihen pääsemiseen tarvitse nälkää nähdä.

Ja ymmärrätkö että olet sekoittanut sun kropan tolla syömättömyydellä nuorempana, ja jos nyt vaikka söisitkin normaalisti niin sun keho varastoi kaiken koska joskus joutunut kärsimään nälästä pitkään. Oisko nuorempana kannattanut pitää syömiset terveellisenä niin sulla toimis aineenvaihdunta paremmin, varsinkin nyt 30 kympin iässä korostuu, kun aineenvaihdunta hidastuu iän myötä.

Jos yrität nälkää näkemällä laihduttaa, niin kostautuu kaksin kerroin takaisin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi