Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

petetty+terapeutti

Vierailija
25.01.2015 |

Eli miesystävä petti minua kerran kännissä puoli vuotta sitten. Ollaan puhuttu siitä tosi paljon ja yritetty jatkaa, koska rakkautta riittää. Enää en halua ottaa asiaa esille ja repiä haavoja auki mieheni kanssa, mutta olen itse käynyt pari kertaa terapeutin puheilla, sillä tämä asia pitää ratkaista enää minun pääni sisällä. Minua hieman ihmetytti, kun terapeutin mielestä yksi hairahdus ei ole niin iso asia, kuin esin suhde missä ollut tunteita. Meillähän on miehen kanssa onnellinen ja läheinen suhde ja me sovimme toisillemme täydellisesti. Ihmetyttää vain kuinka "suoraan" terapeutti sanoi tai kysyi, että oliko se niin iso asia. Tuli vähän sellainen olo, että terapeutin mielestä elämässä on isompiakin asioita, kun pettäminen "vain fyysinen kontakti, joka tapahtunut kerran". 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko terapeuttisi mies vai nainen?

Vierailija
2/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeassa. Jos on tunnesuhde, se on pahempi juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:13"]

Onko terapeuttisi mies vai nainen?

[/quote] Nainen oli. Tämän jälkeen olo on vähä niinkuin, että eikö se pettäminen sitten ole muka niin vakavaa...itselleni on..vaikka olikin "vain" pano. Siksi meninkin tterapeutille, että saan tämän suhteen jatkumaan. Hieman vain ihmettelin terapeutin sanomisia. Apua kuitenkin ollut hänestä!

Ap

Vierailija
4/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti on oikeassa, sun on pakko suhtautua asiaan noin tai toinen vaihtoehto on sitten erota. Tässäkään tapauksessa ei voi sekä syödä kakkua että säästää sitä.

Vierailija
5/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vielä kysyä täältä, että miksi minua ärsyttää aivan äärettömästi tässä pettämisessä se, että miehen kaverit jotka siitä tietää ja tämän panon muutama kaveri tietää kans, niin ärsyttää se, että he varmasti luuleva, että olen pihtari tai tylsä sängyssä! Ja kumpaakaan en ole...olen seksuaalisempi, kuin mies ja tykkään erilaisita jutuista ja tyydyttää mies...miksi minua ärsyttää tälläinen asia? 

Ap

Vierailija
6/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinua kiinnostaa, mitä jotkut muut sinusta ajattelevat? Sinun miehesi tekemiset eivät sinua muuta mitenkään ja pettäminen on yksistään miehen häpeä.

Vierailija
7/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattu että vihaan tuota sanontaa kakusta ja sen säästämisestä. Missään muualla kuin av:lla ei törmää tuollaisiin ärsyttävyyksiin. Koira ja kalikka on lasten leikkiä tuon rinnalla.

Kakkua voi syödä vähäsen hitaasti pureskellen ja loput laittaa jääkaappiin tai pakkaseen. Ei tarvitse olla kuten av-mamma, joka ahmii yksinään koko suklaakakun varttitunnissa ja sitten ähkien ja piereskellen pohtii, miksi laihduttaminen on niin vaikeaa.

Vierailija
8/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on outoa ajattelua terapeutilta. Yrittää analysoida ja älyllistää tapahtunutta. Mahtaakohan itse lokeroida asioita selvitäkseen? Kyllähän tuollaisessa on aina jotain tunteita mukana. En ainakaan voisi itse kuvitella, että minulle ikään kuin vahingossa lipsahtaisi fyysisen yhdynnän puolelle ja sitten pitäisi ajatella että "se oli vain elämää". Ei ihmisillä noin vain lipsahda, jos on eettisiä periaatteita ja aina tuollainen vaikuttaa luottamukseen ja keskinäiseen kemiaan. Ei ihmiset toimi samalla logiikalla kuin eläimet, jotka voivat vaistonvaraisesti nylkyttää hetken kenen kanssa tahansa (ja joita ei koske samanlainen vastuu kuin ihmisiä). 

Vierailija
9/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua auttaisi pääsemään yli tästä vääryydestä, jonka mies on aiheuttanut? Mikä olisi se sovitus ja hyvitys, joka miehen pitäisi kärsiä, jotta olisitte tasoissa? Väärintekijältä voisi vaatia jotakin ponnistelua sen eteen, että suhde palautuu sinun puoleltasi "normaaliksi".

Toisaalta, mikä auttaisi sinua lokeroimaan asian? Otatko itse option tehdä sama temppu joskus? Vai miten voit päästää irti loukkaantumisesta ja häpäisystä? Sinun pääsi sisällä pitää tapahtua prosessointia, se ei tule ulkoa joltakin terapeutilta.

Tsemppiä.

Vierailija
11/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitää siis lisätä, että terapeutin mielestä tuo pitäisi vaan "lokeroida", jos muuten suhteessa menee hyvin.

Ap

Vierailija
12/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttisi on oikeassa. Mun mies petti, tuloksena lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän