Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljainen hetki treffeillä

Vierailija
25.01.2015 |

Tarkoittaako se hiljainen hetki treffeillä sitä, että homma ei tule toimimaan? Kauanko treffeillä voi olla hiljaa ettei homma mene ahdistavaksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hiljaisuus istuu suomalaiseen kulttuuriin, ihan normaalia ja voi olla myös syvä ajatustauko." - Tästä tuli mieleeni se, että vaikka joskus minua ahdisti suomalainen vaitonaisuus, niin maailmalla olen oppinut tai huomannut kaipaavani sitä, ettei jatkuvasti tarvitse olla äänessä; voi vain olla mutta tieän, että monelle tulee vaivautunut ja tuskainen olo jo hetkellisestäkin hiljaisuudesta.  

Vierailija
2/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali osa keskustelua. Etenkin siinä aiheessa, kun alkoholi alkaa rentouttaa, voi tulla sellainen fiilis, että istuu vain hetken ihan hiljaa nautiskellen hetkestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:02"]

Mites jos kyseessä onkin kaksi ujoa ja hiljaista?

[/quote]

Ne tekstaa treffien jälkeen, kuinka oli hyvät treffit :)

Vierailija
4/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä noin hiljaiset hetket on varmaankin ihan normaali ilmiö, kun kummatkin on vähän jäässä. Mutta jos vielä neljännellä-viidennellä deittikerralla tulee sellaisia kiusallisia 'on ilmoja pidellyt'-tilanteita, niin kyllä ainakin mulle tulis mieleen että ei tämä taida tästä edetä.

Vierailija
5/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita, tai toki voi tarkoittaa mutta ei automaattisesti. Ujomman ja jännittäjän voi olla vaikea keksiä "täytejuttua" ja onhan siinä aina vähän jännitystä varmasti mukana. Mutta jos toinen on hiljaa koko ajan ja toinen joutuu ylläpitämään keskustelua toisen vastaillessa parilla sanalla, ei lähtökohta ole kovin houkutteleva.

Vierailija
6/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mikä siinä hiljaisuudessa ihmisiä niin pelottaa. Jatkuva pälpättäminen, toisen päälle puhuminen ja kuuntelemattomuus ovat paljon pahempia. Tärkeämpää on keskinäinen vuoropuhelu, se että huomioi toisen keskustelussa. Puheliaampi voi myös avittaa toista keskustelun eteenpäinsaattamisessa, eikä jyrätä äänekkäämpänä.

Vierailija
7/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos kyseessä onkin kaksi ujoa ja hiljaista?

Vierailija
8/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus istuu suomalaiseen kulttuuriin, ihan normaalia ja voi olla myös syvä ajatustauko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän