Mikä läppäri/tabletti olisi paras luennoille?
Pitäisi siis olla kestävä akku, että lataaminen kerran päivässä riittäisi. Lisäksi näppis, jotta kirjoittaminen olisi suht nopeaa. Ja mahikset joihinkin tekstinkäsittelyohjelmiin. Kotona sitten tehokkaampi läppäri, jolla voin tehdä vaativammat kotitehtävät. Mutta luentomuistiinpanojen tekemistä varten tarvitsisin jonkun pienemmän, osaisiko joku suositella jotain?
Kommentit (4)
Sellainen josta ei kuulu näpytysääntä kirjoittaessa.
Täältäkin ääni Macbook Airille, tosin halpahan se ei ole. Silti mielestäni rahanarvoinen, todella kevyt kantaa mukana, avautuu ja pelittää nopeasti ja näppäimistö ainakin itselle mieluinen kirjoittaa. Akku myös kestää kevyellä käytöllä helposti useammankin päivän. Helppo seurata luentoa kun ensimmäiset 10min ei mene koneen avautumisen odotteluun, ohjelmien availuun ja kesken kirjoittamisen ei näytölle hyppää kokoajan jotain päivityspyyntöjä. (Tätä edellinen windows-koneeni teki aina). Toimii mulla ainoana koneena, tehokas ja pyörittää isojakin ohjelmia ongelmitta.
Mulla on macbook air. Se on kevyt, tehokas ja akunkesto mainio. Ostin samalla siihen Microsoft Officen ja netistähän siihen saa ladattua OpenOfficen ja ihan tekstieditorejakin. Toki se on aika kallis luentoläppäriksi, mutta se toimii mulla myös kotikoneena hyvin.