Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen viha täällä on mua kohtaan.t.ammattivalittaja

Vierailija
25.01.2015 |

Miksi vihaatte sitä että mä täällä kerron tylsästä elämästäni?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:19"]Turhasta valittaminen tuhoaa aivot

http://www.tekniikkatalous.fi/innovaatiot/tiede/turhasta+valittaminen+tuhoaa+aivot/a830946

[/quote]

Mulla nyt ei ole kovin kummoset aivot muutenkaan.ap

[/quote]

:) hauskaa viikonloppua ap

[/quote]

Kiitos samoin. ap

Vierailija
2/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat vain huomiota itsellesi. Mikään muu ei selitä, että sinun on aina pakko tynkeä tuo nimimerkkisi jo otsikkoon. Jos ei sinulla ole mitään aihetta niin silloinkin on aivan pakko keksiä mikä tahansa päähän pilkahtava ajatus tai kysymys ja tuoda esille itseäsi. Tuo ärsyttää minua ja luulen, että aika montaa muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ammattivalittaja aloitat monta ketjuja päivässä, mutta et liki koskaan vaivaudu kommentoimaan mihinkään muihin kuin omiin ketjuihisi? Tämä kertoo muille keskustelijoille luonteenlaadustasi jo melko paljon valitettavasti.

Vierailija
4/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vastailen muidenkin ketjuihin en vaan ole niihin kirjoittanut tuota ammattivalittajaa.ap

Vierailija
5/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:53"]

Kyllä mä vastailen muidenkin ketjuihin en vaan ole niihin kirjoittanut tuota ammattivalittajaa.ap

[/quote]

Miksi et? Miksi sen nimimerkin kirjoittaminen juuri omaan aloitukseesi on niin merkityksellistä? Miksi tynget tuon nimimerkin jo otsikkoon?

Vierailija
6/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä jyrkkää arvostelua, kai sitä jokainen haluaisi jotain huomiota saada, eikä näitä juttuja täällä ole kenenkään pakko lukea. Itse en ole tällä nimimerkillä tehtyjä juttuja lukenut, siitä huolimatta kaikkea hyvää sulle ap.

T:joku toinen.

Vierailija
7/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:01"]

[/quote]

Miksi et? Miksi sen nimimerkin kirjoittaminen juuri omaan aloitukseesi on niin merkityksellistä? Miksi tynget tuon nimimerkin jo otsikkoon?

[/quote]

En vaan ole jaksanut sitä tunkea vastauksen loppuun. Tungen sen oman aloitukseni loppuun ettei tarvitse kenenkään valittaa ettei tiennyt aloituksen olevan minun ja jos olisi tiennyt ei olisi vastannut.ap

Vierailija
8/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sua kukaan vihaa, mutta monet ovat tosi turhautuneita ja pettyneitä tähän ainaiseen valittamiseen, johon kaipaat kommentteja mutta sitten mitkään neuvot eivät kelpaa. Pyörit vain itsesti ja oman kurjuutesi ympärillä koko ajan, suorastaan kiersikelet ja hekumoit sillä märehtimällä sitä kaikki päivät tällä palstalla. Vaikka kaikki ymmärtävät, että olet masentunut ja monella lailla sairas, niin ei sitä sitten kuitenkaan loppujen lopuksi ikuisuuksia jaksa ketään tsempata, kun tuntuu ettei ihminen edes kaipaa myötätuntoa, haluaa vaan korostaa sitä kuinka huonosti kaikki on. Sulla on katse niin kiinni siinä sun omassa navassa ettei se oiken enää edes tavoita muiden ihmisen ajatuksia ja maailmaa. Haluatkin helliä sitä ajatusta, että olet ratkaisevasti erilainen ja huonompi kuin kaikki muut ihmiset ympärilläsi. Tarvitset sitä selvästi johonkin, enkä ymmärrä että mihin. 

Minä tunsin sua kohtaan alussa kovastikin myötätuntoa, koska ajattelin että itse kullakin on hankalia aikoja elämässään. Mutta, en ollenkaan hyväksy sitä kuinka puhut omasta lapsestasi ja perheestäsi, tavallaan siirrät heille omia taakkojasi sen varjolla että koet olevasi niin huono, ja se on vastuutonta käytöstä.   Siksi vaan olen lakannut lukemasta ketjujasi ja vastaamasta niihin, kunnes tästä otsikosta tuli mieleen ettet ehkä ymmärrä miksi suhun reagoidaan kuten reagoidaan.

Vierailija
9/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:14"]

En usko että sua kukaan vihaa, mutta monet ovat tosi turhautuneita ja pettyneitä tähän ainaiseen valittamiseen, johon kaipaat kommentteja mutta sitten mitkään neuvot eivät kelpaa. Pyörit vain itsesti ja oman kurjuutesi ympärillä koko ajan, suorastaan kiersikelet ja hekumoit sillä märehtimällä sitä kaikki päivät tällä palstalla. Vaikka kaikki ymmärtävät, että olet masentunut ja monella lailla sairas, niin ei sitä sitten kuitenkaan loppujen lopuksi ikuisuuksia jaksa ketään tsempata, kun tuntuu ettei ihminen edes kaipaa myötätuntoa, haluaa vaan korostaa sitä kuinka huonosti kaikki on. Sulla on katse niin kiinni siinä sun omassa navassa ettei se oiken enää edes tavoita muiden ihmisen ajatuksia ja maailmaa. Haluatkin helliä sitä ajatusta, että olet ratkaisevasti erilainen ja huonompi kuin kaikki muut ihmiset ympärilläsi. Tarvitset sitä selvästi johonkin, enkä ymmärrä että mihin. 

Minä tunsin sua kohtaan alussa kovastikin myötätuntoa, koska ajattelin että itse kullakin on hankalia aikoja elämässään. Mutta, en ollenkaan hyväksy sitä kuinka puhut omasta lapsestasi ja perheestäsi, tavallaan siirrät heille omia taakkojasi sen varjolla että koet olevasi niin huono, ja se on vastuutonta käytöstä.   Siksi vaan olen lakannut lukemasta ketjujasi ja vastaamasta niihin, kunnes tästä otsikosta tuli mieleen ettet ehkä ymmärrä miksi suhun reagoidaan kuten reagoidaan.

[/quote]

En ole masenutunut enkä siirrä omia juttuja lapseen tai mieheeni. He elävät ihan hyvää elämää vaikka minä olen sairauksien pahennettua melkein täysin kotini vanki.ap

Vierailija
10/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:01"]

[/quote]

[/quote]

En vaan ole jaksanut sitä tunkea vastauksen loppuun. Tungen sen oman aloitukseni loppuun ettei tarvitse kenenkään valittaa ettei tiennyt aloituksen olevan minun ja jos olisi tiennyt ei olisi vastannut.ap

[/quote]

Et ole jaksanut? Miksi et? Täällä kuitenkin jaksat roikkua koko ajan ja tehtailla aloituksia. Miksi luulet olevan niin merkityksellistä onko aloitus juuri sinun tekemä verrattuna siihen jos olisit anonyymi?

Vierailija
11/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatessa muiden ketjuihin on tuskin sillä väliä että vastaus on multa ja vastasin jo miksi laitan aloituksiin perään ammattivalittaja

Vierailija
12/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:27"]

Vastatessa muiden ketjuihin on tuskin sillä väliä että vastaus on multa ja vastasin jo miksi laitan aloituksiin perään ammattivalittaja

[/quote]

Seliseli. Kiertelet ja kaartelet vain kysymyksiä. Huomihakuinen palstatrolli sinä vain olet.

Vierailija
13/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:27"]

[/quote]

Seliseli. Kiertelet ja kaartelet vain kysymyksiä. Huomihakuinen palstatrolli sinä vain olet.

[/quote]

Kun en ole trolli. Olen kertonut ihan oikeasta elämästäni täällä.ap

Vierailija
14/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan vihaa :) mut jos sun elämä on tylsää, nii kannattaa kehitellä jotain tekemistä tai mukavaa puuhaa :) itse olen ihan loppuun palanut opiskelija ja toivoisin että edes yhden päivän saisi levätä..

Vierailija
15/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, mutta joskus tuntuu että sun aloitukset on vähän tekemällä tehtyjä. Vaikea hahmottaa, kysytkö tosissasi jotain asioita vai et. Ja negatiivisuus myös tökkii, mutta olethan toki ammattivalittaja. Ripaus huumoria tai ironiaa jutuissasi ei olisi pahitteeksi.

Vierailija
16/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole huumoria? Mä naurahdan sun jutuille, kiitos siis armottoman raskaiden työpäivien piristyksestä :D

Vierailija
17/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:07"]

Eikös ne ole huumoria? Mä naurahdan sun jutuille, kiitos siis armottoman raskaiden työpäivien piristyksestä :D

[/quote]

Kyllä ne ihan mun elämääni on joskus joku on huumoria mutta suurimmaksi osaksi mun elämää.t.ap

Vierailija
18/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, mutta halveksun syvästi esim. sitä miten kohtelet vanhempaa lastasi.

Jo sillä perusteella sinulta pitäisi evät vanhemmuus nuorempaan.

Vierailija
19/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:10"]

En vihaa, mutta halveksun syvästi esim. sitä miten kohtelet vanhempaa lastasi.

Jo sillä perusteella sinulta pitäisi evät vanhemmuus nuorempaan.

[/quote]

Mikä juttu tää on? En oo niin perillä...

Vierailija
20/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLLÄPITO. Poista tämä viestiketju. niin kuin poistit sen yhden ammattivalittajan huume ketjun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan