Millainen olet kun olet äärimmäisen väsynyt?
Kommentit (19)
Duracellpupu. Menen yli unieni ja kone tikkaa aina vain nopeammin. Jossain kohtaa siitä kyllä häviää teho, mutta päässä laukkaa. Tavallaan jopa lähestulkoon tykkään siitä olotilasta.
alan pilkkiä ja iskee levottomat jalat
Uni ei tule silloin, mietin ja vatvon asioita
Ajatus ei kulje, olen todella kömpelö, ymmärrän kaiken viiveellä. Loppujenlopuksi en saa edes unta, kun väsymys menee yli.
Huimaa, pyörryttää, päätä särkee, taju meinaa kadota ja varmaan katoaiskin jos ei menis maate ja nukkuun.
Ajatus ei kulje, vaikea puhuakin. Apaattinen. Ei siinä voi tehdä kun mennä nukkumaan.
Äkäinen ja lyhytpinnainen. Aika harvoin olen kuitenkaan äärimmäisen väsynyt. Kuopuksen ollessa pieni, olin aika väsynyt, mutta en äärimmäisen väsynyt kuin ajoittain.
Toljotan seinään, en tajua mitään, en pysy seuraamaan puhetta ja oksentelen. Ette ilmeisesti ole kokeneet äärimmäistä väsymystä, te jotka vastaatte että olette vain ärtyneitä ja pahantuulisia. Ei se ole äärimmäisyyttä, vaikka olisikin kovaa väsymystä. Äärimmäisyys on ihan jotain muuta.
Palelen ja saan rytmihäiriöitä. Kiukkuinen..
Kiukkuinen, ärtynyt ja turhautunut. En kestä yhtään lapsilta takaisinrutkuttamista jos jotain pyydän.
Jos tuo olo kestää pitkään nii äärimmäisen itkuherkkä.
Samat fyysiset oireet kuin aiemmin vastanneilta, mutta minusta koti tuntuu rättiväsyneenä likaiselta ja sotkuiselta. Kaikki tuntuu likaiselta, lakanatkin. On pakko aina tietoisesti yrittää ajatella jotain muuta.
Ja marisen ja voivottelen, kaikki tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta, itseinho. Lihava olo.
Olo on kuin pahassa krapulassa, morkkis tosin puuttuu.
Ihminen menee psykoosiin jos ei nuku. Siinä sulle äärimmäisyyttä.
Itkuinen, vainoharhainen, vihainen, äkkipikainen, epävarma... Toisen lapsen syntymän jälkeen olin. Pelottavaa ja nyt jälkeenpäin ihmeissäni että kuinka selvisin tekemättä pahempaa lapsille. Tukistin ja huusin kyllä :(
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 04:05"]Itkuinen, stressaantunut ja tuntuu että kaikki kaatuu just sillon päälle
[/quote]
sama
Aivan ihana! Kirves heiluu ja ihmiset kiljuu ja kusi ja paska ja sperma lentää!
Itkuinen, stressaantunut ja tuntuu että kaikki kaatuu just sillon päälle