Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä kaikkia tukia saa työtön yh?

Vierailija
25.01.2015 |

Eli jos saa lapsen, ei ole töissä, lapsen isää ei tunnisteta eli on yh, ja asuu kaksin vauvan kanssa. Mitä kaikkia tukia ja rahoja saa kun lapsi on alle 3?
Entä jos opiskelee nettilukiossa tai nettikoulussa?
Yritin kelan sivulta lukea mutta en älyä mitkä tuet lasketaan tuloiksi sun muuta. Eli voisiko joku joka tietää niin luetella ne kaikki?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kotihoidontukea n 400 e työttömyys rahaa n 200e elarit 150 e ja lapsilisä 144e. Tuohon päälle asumistuki. Yksi lapsi

Vierailija
2/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada seuraavia: äitiysraha, vanhempainraha, opintoraha, asumistuki, työmarkkinatuki, toimeentulotuki, lapsilisä, kotihoidontuki, kuntalisä, elatustuki.
Kaikkia ei saa yhtäaikaa ja jotkut ovat tulosidonnaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppojen hutsujen hunninkolisää ainakin sossusta ja kelalta.

Vierailija
4/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 01:31"]

[/quote]

Joo, ihan hirveitä huoria kaikki yh:t, ne, myös jotka ovat jääneet yh:ksi ilman omaa syytään, ne jotka ovat adoptoineet yksin ja ne, joiden puoliso on kuollut. Huoria kaikki (paitsi yh-isät, tietenkin). Minun mieheni jäi loppuelämäkseen vihannekseksi johtuen tapaturmasta työmaalla kuusi vuotta sitten ja minä huora senkun porskutan ja elätän kahta lasta, helppona hutsuna hunningolla.

Vierailija
5/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 01:31"]

[/quote]

Joo, ihan hirveitä huoria kaikki yh:t, ne, myös jotka ovat jääneet yh:ksi ilman omaa syytään, ne jotka ovat adoptoineet yksin ja ne, joiden puoliso on kuollut. Huoria kaikki (paitsi yh-isät, tietenkin). Minun mieheni jäi loppuelämäkseen vihannekseksi johtuen tapaturmasta työmaalla kuusi vuotta sitten ja minä huora senkun porskutan ja elätän kahta lasta, helppona hutsuna hunningolla.
[/quote]Turpas kii wtyh lutka

Vierailija
6/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 01:44"]

[/quote]

[/quote]

tapa itsesi luuseri paska.

Vierailija
7/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 01:44"]

[/quote]

[/quote]

huora idiootti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi