Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntakokeilu on suoraan sanottuna anaalist!

Vierailija
09.11.2021 |

Itse se paikka tåytyy löytää nää tädit on jotenkin raivostuttavia. Lässyttää ku pikkulapselle joka ei ymmärrä mitään. Ja ei hyväksytä omia ehdotuksia mieluisista opiskelu/työpaikoista. Miksi? Mitä ihmeen järkeä on mennä päivittämään työllistymissuunnitelmaa ku ei kerta omat ideat kertakaikkiaan sovi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen ihan mielelläni kouluun kun vaan ensin löydän alan josta tarpeeksi pidän. Ei ole järkeä taas hakea kouluun ja jättää kesken kun motivaatiota ei vaan ole. Ja nää kuntakokeilun tädit tulevat 3kk välein pommittamaan sillä päivittämisellä.

Sitten jarrutetaan asiakasta kun tämä on löytånyt ja mahdollisesti jopa saanut haluamansa työ-opiskelupaikan. Sitä he eivät vain hyväksy millään.

Mulle on jo soiteltu reilun kuukauden välein

Mistä näissä puheluissa keskustellaan?

Vierailija
22/24 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pääse täällä stadissa mihinkään; opiskelee, töihin jne. kun tänne muuttaa joka päivä jotain saatanan mutakuonoja, mutta lähde täältä en muutako hauta-arkussa sitten joskus ellei polliisit tule saattamaan kaupungin rajalle, ja laittavat "puomin" kiin! :D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti meillä kroonisilla alkoholisteilla on vapaampaa. Kuntakokeiluni törähti siihen kun en pystynytkään menemään lupaamaani kuntoutushommaan. Ilmoitin kyllä asianomaisille etten pysty. On mulla muutakin joten yritin selvittää hoitajan kanssa sairaspäivärahaa. Tarkoituksena siitä huohh eläkkeelle. Koska silloin  voisin tehdä jotain pientä KYKYJENI mukaan.

En päässyt sairaspäivärahalle vaan takaisin työmarkkinatuelle eikä MITÄÄN ole yli kolmeen kuukauteen kuulunu. No vielä kerkii muttei toistaiseksi. Hyvä näin. Ollaan sitten. Hyvät massithan siitä tulee kun voi reippaasti säästääkin. Harmi että osa valuu viunaan ja bisseen. Menis vielä paremmin. No hoidan kuntoani harrastan ja syön terveellisesti. Kyllä sitä jotain voisi tehdä päivien täytteeksi (ja kukkaron)kuin harrastaa vaan näitä juttuja. Asuntoni on sopivan iso ja tukia tulee. Kauniit maisemat eikä velkaa.

Vierailija
24/24 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen ihan mielelläni kouluun kun vaan ensin löydän alan josta tarpeeksi pidän. Ei ole järkeä taas hakea kouluun ja jättää kesken kun motivaatiota ei vaan ole. Ja nää kuntakokeilun tädit tulevat 3kk välein pommittamaan sillä päivittämisellä.

Suomalaisen työttömän tyypillisen röyhkeä ja ylimielinen asenne "mä teen vain sitä mistä mä pidän ja päätän itse mitä teen, mua ei määräillä, kurssille en mee, paskaduunia en tee, pienipalkkasta duunia en tee, muualle en muuta, jne"

Hei kuule, sä voit kyllä vallan mainiosti tehdä ihan just sitä mitä itse haluat tai olla tekemättä yhtään mitään omalla kustannuksellasi, mutta jos nautiskelet rahallisia etuuksia niin joko täytät sinulle ilmoitetut velvollisuudet asianmukaisesti tai olet ilman fyrkkaa. Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.

Jos meillä on varaa kustantaa oleskeluyhteiskunta koko maailmalle, on se varaa kustantaa työttömällekin, ja vaikka ei oliskaan.

Laske, mitä maksaa 5-6 kierrosta eri oikeusasteissa hakemuksen käsittely. Aikaa menee myös 5-6 vuotta. Ja eläminen, koulutus, poliisi, vankeinhoito jne jne.

Sinä maksat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän