Onko miesten penikset liian pieniä keskimäärin?
Onko evoluutiossa jostain syystä tapahtunut jokin virhe ja miesten elimet ovat liian pieniä? Muihin nisäkkäisiin nähden miehillä on aika meisselit, mutta ehkä naiset ovat muihin nisäkkäisiin verrattuna liian vaativia?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:18"]
Onko evoluutiossa jostain syystä tapahtunut jokin virhe ja miesten elimet ovat liian pieniä? Muihin nisäkkäisiin nähden miehillä on aika meisselit, mutta ehkä naiset ovat muihin nisäkkäisiin verrattuna liian vaativia?
[/quote]
ei koska naiset ovat vaan löysässä kunnossa alapäästään.
kaikki liikuntaelin-sairaudet ovat yli 10.000 kertaistuneet
viimesen 30 vuoden aikana. Koskee miehiäkin
mutta kun otit asian esille..
Peruskokoinen penis on ihan hyvä! Kyllä sillä naisen tyydyttää. Kokoa tärkeämpää naisen nautinnon kannalta on peniksen hyvä seisokki!
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:28"]
^onko pillu liikuntaelin?
[/quote]
On se miehille. Saa miehet liikkeelle.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:31"]
Onko naisten pillut liian suuria keskimäärin???????
[/quote]
Keskimäärin naisten pillut ovat oikein hyviä. Olen tosin törmännyt vähemmän hyviinkin, mutta kyllä niillekin käyttöä keksii.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:32"]
Kulli on ihana asia. Iso kulli on taivas.
[/quote]
Eli miehillä on liian pienet. Miehet haluavat olla kiihottavia naisen silmissä. Vain harvoilla on taivas.
Ei ole keskimäärin liian pieniä. Mutta on kyllä olemassa niitä liian pienikiäkin peniksiä. Itselle peniksen koko on tärkeä sillä olen hyvin yhdyntäkeskeinen, en esim pidä siitä että mua nuollaan tai että mies sormettaa.
Keskimittainen penis ei mahdu edes pohjaan asti? Vaginat ovat liian pieniä :(