Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pääsisit takaisin 20-vuotiaaksi, menisitkö?

24.01.2015 |

Minä menisin. Vaikka ihana on nytkin enkä juuri mitään kadu, kuitenkin..

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti menisin.

Vierailija
2/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Olen nyt 23 ja elämä muutama vuosi sitten oli paljon kivempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jo saisin pitää nykyisen mielenrauhani ja tieto-taitoni. 

Vierailija
4/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vaikka heti.

Vierailija
5/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä...jos pitäisi aloittaa uudestaan sopivan miehen etsintä, työpaikan etsintä, lasten vauva-ajat... Been there, done that, happy now :)

Vierailija
6/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, sillä haluan mahdollisimman nopeasti taivaaseen, jossa saan elää ikuisesti. Mitä iloa olisi parista ylimääräisestä vuosikymmenestä täällä maapallolla?

Vierailija
7/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN! Apua. En.

Vierailija
8/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Elän elämäni parasta aikaa ja olen 34vuotias.

Vierailija
9/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on parikymppiset lapset. Tuntuis hullulta olla niiden ikäinen ja silti niiden äiti. 

Vierailija
10/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Hyvä olla tässä ja nyt. 

N38

Vierailija
11/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell no! Kolmevitoseks olisin voinu jäädä, olin silloin elämäni kunnossa. Nyt 42 ja fysiikassa alkaa jo tietyissä kohdin ikä tuntua. Kuten myös naamassa. Nyt on alkanut jo konkretisoitumaan elämän rajallisuus, vielä kolmevitosena tuntui olevan mahdollisuuksia mihin tahansa.

Vierailija
12/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hidas itsetuhoni on valinta.

Vierailija
13/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos vaan jotenkin voisin jättää kaikki virheet tekemättä. Tai ehkä tuurilla edes yksi asia toisin muuttaisi koko kohtalon enkä olisi tänään tässä paskassa. 

Vierailija
14/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Tuon ikäisenä tein elämäni suurimmat virheet, joista kärsin vieläkin.

Vierailija
15/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain siinä tapauksessa voisin siirtyä ajassa taakse päin 20-vuotiaaksi, jos saisin pitää sen tiedon mitä nyt tiedän. Nimittäin tämän pohjalta mitä nyt tiedän tekisin elämässäni asiat aivan toisin. Perseelleen menneet ammatinvalinnat ja kaikki ne idioottimaiset temput mitä olen tehnyt tekisin toisin.

Vierailija
16/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 21, ja toivon niin hemmetin paljon, että tulevat vuodet tuovat tullessaan parempia asioita, enkä enää ikinä haikaile tähän ikään. Mikä tässä iässä ketään viehättää? Jatkuva epävarmuus siitä, mitä haluaa elämältä, uraltaan, parisuhteeltaan? Jatkuva puute rahasta, paskaduunien vääntäminen minimipalkalla? Opiskelijasolussa kituuttaminen, tentteihin pänttääminen? Tai mahdollisen opiskelupaikan tavoittelu kuorrutettuna musertavalla faktalla, että vaikka sen unelmapaikan saisi viimein tänä keväänä, ei silti pääse omalle alalle työelämään kuin aikaisintaan kuuden vuoden päästä?

Toivon, toivon, toivon, että myöhemmin on helpompaa. Olen aina ajatellut, että ehkä siinä kolmenkympin hujakoilla koittaa se minun kulta-aikani. Katsotaan nyt.

Vierailija
17/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsisin varoittamaan silloista minääni, menisin.

Vierailija
18/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska voisin korjata virheeni yhtä ihanaa naista kohtaan. Asia harmittaa niin paljon, että kyyneleet nousee silmiin. M

Vierailija
19/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muutan kysymystä: Jos nyt sinulle ilmestyisi henki, joka antaisi sinulle vaihtoehdon herätä 20- vuotiaana, tämä kaikki sen jälkeinen olisi ollut vain unta. Suostuisitko?

Eli mies, lapset, työkin ehkä, kaikki vain unta. 

Vierailija
20/42 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:49"]

Vain siinä tapauksessa voisin siirtyä ajassa taakse päin 20-vuotiaaksi, jos saisin pitää sen tiedon mitä nyt tiedän. Nimittäin tämän pohjalta mitä nyt tiedän tekisin elämässäni asiat aivan toisin. Perseelleen menneet ammatinvalinnat ja kaikki ne idioottimaiset temput mitä olen tehnyt tekisin toisin.

[/quote]Samat ajatukset minullakin.