Mitäs teidän lauantai iltaan kuuluu?
Me täällä saunottiin ja laitettiin just takkaan tulet, katotaan telkkaria ja lapset leikkii....
Kommentit (30)
Armoton päänsärky, ollut jo koko päivän. Odottelen elokuvan alkua ja ehkä kohta vähän syön jotain.
Ajattelin runkata nopeesti ennen, kun Kingi alkaa. Sitten varmaan vähän av:ta ja nukkumaan.
Hyvää ruokaa ja pari lasia viiniä. Luen kirjaa, katson telkkaa ja surffaan netissä. Lapset ovat jo teinejä joten heillä on jo omat menot. Mies kyllä löytyy vielä nurkissa pyörimässä ;)
Mä en itseasissa tiedä oikeen? Mies suuttui eilen ja on mököttänyt tänään koko päivän. Äsken kävi halaamassa mua. Ei sanonut mitään, vaan meni alakertaan omalle tietokoneelleen. Yritin kysellä, mitä tehtäis iltapalaksi. Mä ajattelin pitsaa. Kai tässä pitää vaan alkaa yksin väsätä sitä pitsaa. Jos otan vaikka lapset mun kanssa tekemään. Telkkariohjelmista oon valinnu, mitä haluaisin tänään katsoa. Kai mä sitten katson yksin ohjelmani ja syön pitsaa. Miehestä ei nyt ota selvää erkkikään.
Just tultiin saunasta. Nyt telkkaria ja limua.
Rauhallista oloa. Lueskellaan, jutustellaan, syödään poppareita, katsottiin telkkaria jne. Pyykit pitäisi laittaa kuivumaan ja tiskikone pyörimään, ei isoja puuhia siis enää tälle illalle. Lapsetkaan eivät ole tänään rähisseet keskenään kovin paljoa.
Yksin juon kaljaa ja syön pitsaa. Rupean itsesäälissä työttömäna, vailla arvoa. Mt ongelma romutti elämäni, ja tulevaisuuteni on pilattu. Ei perhettä, ei hyvää työtä, ei lapsia, ei mukavia lauantai iltoja. Vain minä yksin kaljan ja köyden kanssa.
Että ole onnekas että sinun iltasi ovat noin mukavat :)
M25
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:20"]
Mä en itseasissa tiedä oikeen? Mies suuttui eilen ja on mököttänyt tänään koko päivän. Äsken kävi halaamassa mua. Ei sanonut mitään, vaan meni alakertaan omalle tietokoneelleen. Yritin kysellä, mitä tehtäis iltapalaksi. Mä ajattelin pitsaa. Kai tässä pitää vaan alkaa yksin väsätä sitä pitsaa. Jos otan vaikka lapset mun kanssa tekemään. Telkkariohjelmista oon valinnu, mitä haluaisin tänään katsoa. Kai mä sitten katson yksin ohjelmani ja syön pitsaa. Miehestä ei nyt ota selvää erkkikään.
[/quote]
Ei kyllä oo kiva.
Juon viiniä ja datailen, ehkä kohta alan kirjoittamaan keskeneräistä romaaniani.
Tai sitten lähden moikkaamaan kaveriani, riippuuko kuuluuko hänestä enää tänään ja jos kuuluu, niin kuinka myöhään.
Olen myös hieman ärsyyntynyt, kun avomieheni valitsi pelaamisen sen sijaan, että pari kaveriamme olisi tullut luoksemme istumaan. Heillä pitkästä aikaa vapaa viikonloppu ja tuo nyt on kuitenkin pelannut jo useampana iltana tällä viikolla ja huomennakin voisi.