Mitäs teidän lauantai iltaan kuuluu?
Me täällä saunottiin ja laitettiin just takkaan tulet, katotaan telkkaria ja lapset leikkii....
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:25"]
Yksin juon kaljaa ja syön pitsaa. Rupean itsesäälissä työttömäna, vailla arvoa. Mt ongelma romutti elämäni, ja tulevaisuuteni on pilattu. Ei perhettä, ei hyvää työtä, ei lapsia, ei mukavia lauantai iltoja. Vain minä yksin kaljan ja köyden kanssa. Että ole onnekas että sinun iltasi ovat noin mukavat :) M25
[/quote]
Sinä olet nuori vielä. Sen puolesta tulevaisuudessasi voi olla vielä valoa yllinkyllin. Nyt on ehkä vain tilapäinen synkkä vaihe.
5 jatkaa: äsken mies tuli pois koneeltaan ja alkoi suunnitella kanssani pitsan tekoa. Nyt hän lähti hakemaan kaupasta juustoraastetta. Ehkä minä katson telkkaria ja syön pitsaa mieheni kanssa.
8: lle: Nyt pää pystyyn! Sä oot hyvä just tollasena. Ei ihmistä arvoteta työn perusteella. Kuten joku tossa aiemmin jo sanoi, sä oot vielä nuori. Sulla on koko elämä edessä ja kaikkea ihanaa tapahtuu vielä. Mukavaa iltaa sinulle!
Kahden kissani kanssa kotona pötkötellään, kohta alan kaivelemaan jotain ruokaa itselleni ja kissat saa iltaruokansa ja lauantaibonuksena kermaviiliä. Odottelen ruotsalaisen dekkarin alkua.
Eipä kummempia. Juon lasista kokista ja hillun täällä aaveellä. Kohta koiran kanssa iltalenkki ja sitten saunaan. Kaljatölkki seuraksi.
No vähän on puulla päähän lyöty olo. Minut irtisanottiin aikaisemmin tällä viikolla ja äsken sain puhelun, että äitini syöpä on uusiutunut. Että kaipa tähän lauantai-iltaan voisi parempaakin kuulua.
Mies lenkillä, minä tyttärieni kanssa kohta saunaan. Kun lapset nukkuu, katsotaan miehen kanssa leffa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:23"]Just tultiin saunasta. Nyt telkkaria ja limua.
[/quote]
Ja nähtävästi naapureiden riidan kuuntelemista taas jälleen.
Että sellasta meillä.
T. 6
Lasten serkut yökylässä. Yhteensä 6 ipanaa; ) Ollaan herkuteltu, ulkoiltu ja kohta poreammeeseen. Sitten lapset nukkumaan ja en varmaan jaksa itsekään valvoa kovin myöhään.
Yksinäinen ja vähän väsynyt koti-ilta. Litkin viiniä kotona ja odotan kuumeisesti miestä jo kotiin, vaikka tuskin tulee vielä moneen tuntiin kaveriltaan.. Ihana mies on, mutta meillä on puhuttavaa ja siksikin odotan että tulisi, niin saadaan juteltua.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:39"]5 jatkaa: äsken mies tuli pois koneeltaan ja alkoi suunnitella kanssani pitsan tekoa. Nyt hän lähti hakemaan kaupasta juustoraastetta. Ehkä minä katson telkkaria ja syön pitsaa mieheni kanssa.
8: lle: Nyt pää pystyyn! Sä oot hyvä just tollasena. Ei ihmistä arvoteta työn perusteella. Kuten joku tossa aiemmin jo sanoi, sä oot vielä nuori. Sulla on koko elämä edessä ja kaikkea ihanaa tapahtuu vielä. Mukavaa iltaa sinulle!
[/quote]
Kiitos sinulle :) 8
Meikkasin oikein huolella, juon cavaa ja tilaan kohta taksin. Lähden iltaa istumaan uuden ystävän kanssa joka on ihan huipputyyppi ja jonka kanssa harrastimme viimeksi seksiä vaikka olemme molemmat naisia emmekä koe olevamme lesboja :D Vähän on ristiriitaiset fiilikset, sillä meni äskettäin poikki miesystävän kanssa. En lähde uutta katsomaan, mutta pikku huomio miehiltä kyllä nyt piristäisi :)
yh-mutsi ;)
Just sain tehtyä pizzan . Lueskelen näitä juttuja täällä niin kauan kun jaksan.
Täällä on hyviä juttuja:)
Käytiin saunassa, katsoin kingiä sivusilmällä kun samalla touhusin lapsen iltatoimien parissa. Nyt lapsi nukkuu, mies istuu koneella ja juttelee kavereilleen ja mä syön pähkinöitä ja lueskelen av:ta.
Kävin ihan yksin saunassa, ihanaa ylellisyyttä :) Nyt istutaan muksun kans ja katellaan telkkaria. Syödään juustonaksuja ja mä viestittelen mun rakkaan sadistin kanssa tuhmuuksia. Tosin silleen huumorilla, toissapäivänen sessio tuntuu vielä tisseissä ja pakaroissa :D Jotenkin hitsin hyvä olo just nyt.
Flunssaa on paranneltu koko päivä erilaisilla rohdoilla. Terveellisiä ruokia, juomia, ravintolisiä ja sellasta. Nyt tölkillinen siideriä ja nukkumaan sitten kun alkaa nukuttaa :)
Piti viettää laatuaikaa miehen kanssa, suunnitella tulevaa, keskustella kunnolla, tehdä hyvää ruokaa, saunoa ja olla vaan yhdessä kun lapset ovat mummolassa. Mies lähti kauppaan hakemaan aineksia ruokaan..tulikin sitten bonuksena 12 olutta mukanaan. Eli tekasinkin salaatin, lähden nukkumaan ja mies saa tissutella ihan sitten rauhassa. Se siitä laatuajasta.
Saunoin ja nyt katson telkkaria ja juon olutta. Samalla mietin uskaltaako edes kerran elämässään kunnolla repäistä t: m25 eri mitä aiemmin ketjussa.
Seuraavaksi ajattelin syödä ja sitten silittää muutaman vaatteen. Pyykkiäkin pitäisi pestä. Illemmalla varmaankin luen kirjaa ja roikun netissä. Normaali mukava lauantai-ilta menossa.