Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-30 kiloa ylipainoa, sairaanhoitajaksi opiskelemaan?

Vierailija
24.01.2015 |

Hei av-mammat! Minulla on hyvin yleinen ongelma: ylipaino, jota on kertynyt vuosien varrella pari-kolmekymmentä kiloa. Laihdutan tällä hetkellä ihan terveyteni takia. Haluaisin kuitenkin opiskella sairaanhoitajaksi, mutta mitä mieltä kanssaopiskelijat on ylipainoisesta opiskelutoverista / kollegasta? En tietenkään tule olemaan loppuelämääni ylipainoinen, korkeintaan vuoden, joten miten on, meneekö ylipainoiselta sh-opiskelijalta uskottavuus kokonaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:14"]

Kai minä sitten uskallan laittaa hakupaperit vetämään keväällä ;) Minulla on ollut ajatus, että kaikki sh:ksi opiskelemaan hakeutuvat ovat fitness-/elämäntapaguruja..

[/quote]

No ei ole. :) Siinä työssä näkee elämän koko kirjon, jos on kovin takakireä ja tuomitseva ihminen, ei vaan pärjää, koska ei jaksa ns. hakata päätä seinään kun saarnat, moralisointi ja paheksunta ei hetkeuta potilaita yhtään mihinkään suuntaan kuitenkaan. :D  

Vierailija
2/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No worries, ainakin puolet sh-opiskelijoista on ylipainoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene. Ylipainoisia ne on suurinosa.

Vierailija
4/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisit ainut, älä huoli :)

Vierailija
5/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä sitten uskallan laittaa hakupaperit vetämään keväällä ;) Minulla on ollut ajatus, että kaikki sh:ksi opiskelemaan hakeutuvat ovat fitness-/elämäntapaguruja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme