Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen kirpppikset!?

Vierailija
24.01.2015 |

Vasta muutin Tampereelle. Tänään kävin Bonus Kirppiksellä. Pari pöytää oli aivan mahtavia!! Laadukkaita tai ainakin hyväkuntoisia vaatteita huokeaan hintaan. Oli siellä toki paljon huonojakin pöytiä, mutta...

Onko Tampereen muut kirppikset noin  kivoja vai osuinko nyt vaan tuurilla noin`hyvään? Muita suosituksia?

Ihan naisten vaatteita lähinnä etsin, kun en juurikaan uutena osta ja nyt muuton myötä tuli vähän katsastettua vaatekaapin sisältöä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahas. Osa viestistä jäi matkalle.

eli tykkään: Silinteri Nekalassa, Tarina Laukontorilla, Klaffi ja Piironki Ideaparkin lähellä, Suurkirppis Kangasalla ja Ropelli Pirkkalassa.

Bonuskirppiksellä tykkäsin aiemmin käydä, mutta siellä typerä se sovituskoppi. Aina jonoa ja kesällä siellä on tukahduttavan kuuma. Lisäksi siellä henkilökunnasta osa aika tylyjä. Lapselleni esim huudettiin kun hän etsi itselleen omilla rahoillaan jotain lelua. Lapsi ei olisi saanut koskea mihinkään. Ei ollut rikkomassa mitään, kunhan vertasi kahta lelua kädessään.

Vierailija
2/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Sammonkadulla olevassa Sammon kirppiksessä. Kun menet sisään kurvaa heti oikealle ja mene muutaman pöydän verran eteenpäin. Katso oikealla puolellasi olevien pöytien hintoja. Ekalla kerralla naurattaa, sseuraavilla kerroilla jo alkaa rankasti vituttaa, koska ne tavarat ja hinnat on jotain niiiiiin absurdia. Varmasti omistajan pitämiä pöytiä, ollut monta vuotta samat tuotteet. En ymmärrä miten kehtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiokirppis on kamala. Valot sammutetaan 15min ennen sulkemista joten asiakkaat joutuvat suunnistamaan ulos, olen myös kuullut että tavaraa lähtee liikkumaan ulospäin silloin. Kannattaa googlata kyseistä kirppistä :D itse sain henkilökohtaisesti niin huonoa palvelua etten ole käynyt vuosiin.

Vierailija
4/8 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiokirppiksellä Laukontorilla kannattaa käydä :)

Kaunotar&Kulkuri Tammelassa ei ole kirppis mutta laadukas käytettyjen vaatteiden kauppa. Kannattaa sekin katsastaa!

Vierailija
5/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kaunotar ja kulkuri ehdottomasti, jos naisten vaatteita etsit. Bonus on suosikkini noista isommista!

Vierailija
6/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonus on kiva ja aika monipuolinen kirppis, mulla oli siellä pöytä just edellisellä viikolla, harmi ettet käynyt silloin.

Vierailija
7/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar ja Kulkuri on aika kallis second hand kauppa. Radiokirppis on suosituimpia kirppiksiä täällä, mutta siellä on uuden omistajan myötä niin natsimeininki, etten itse ole siellä enää käynyt vuosiin. Pöydänvuokraajat on siellä alinta kastia.

Itse tykkään käydä näillä: Silinteri

Vierailija
8/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukontorilla on myös Tarina kirpputori, mun mielestä se on yksi kivoimmista Tampereen kirppareista. Mites muualla kuin keskustan tuntumassa olevat kirput, onko mitään erityisen kivoja joissa kannattaisi käydä?