Aion jatkossa AINA esittää todella vaikeasti tavoiteltavaa.
Ja pihdata viikkoja ja kuukausia. Etsiä piiiiiitkään ja hartaasti sitä sopivaa. Nauttia vaikka vuosia yksinelämisestä. Jos pakottava tarve, otan pelkän panosuhteen. Miltä kuulostaa?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:48"]Luueötko siten saavasi pidettyä miehen?
Ei nyt ihan ensimmäisllä - eikä ehkä kolmansillakaan - treffeillä kannata sekstailla, jos haluaa miehen ottavan vakavasti. Tuollaista pitkäääää seksitöntä kautta en kyllä ymmärrä, missään mielessä.
[/quote]
En luule siten pitäväni miestä. Aion ottaa selvää onko mies minkään arvoinen.
[/quote]
Ja selvittää samalla onko tunteet todella aitoja. Ihastuksiin en aio langeta. Aitoja ja molemminpuolisia.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:50"]Kuulostaa loppuelämältä sinkkuna.
[/quote]
Sitä kun ei voi tietää. Viihdyn yksinkin. No prob.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:29"]Kuulostaa ihan hyvältä. Toivottavasti olet hyvä näyttelijä, että ESITTÄMISESI menee läpi. Todellisen lumpun tunnistaa kuitenkin aika helposti. T: Mies [/quote] Mä en todellakaan ole mikään lumppu. Olen erittäin harvinaislaatuinen ihminen ja se on totuus.
[/quote]
Miksi sitten sinun täytyy ESITTÄÄ vaikeasti tavoiteltavaa? Jos olet luonnostasi ja spontaanisti, niin mikäs siinä. Tuollainen pelien pelailu ja asioiden esittäminen vain särähtää korvaan.
[/quote]
En ole koskas esittänyt mitään. En ole pelannut pelejä, mutta mun kanssa on pelattu. Olen AINA näyttänyt aidot tunteeni. Enää EN niitä näytä, koska SE ei vaan ole JÄRKEVÄÄ.
Siis ei ennen, kuin on tietty varmuus olemassa.
Uhmakas teeskentelijä. Kauankohan jaksat, jos tuo ei ole luontainen tapasi toimia...
Minä olen ollut oikeasti vaikeasti tavoiteltava koko ikäni ja yksin tässä onkin sitten kärvistelty jo 50 vuotta.
Mites tuo panosuhde sun suunnitelmaan istuu? Kuulostaa lievästi ristiriitaiselta. Satutat itses kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:29"]Kuulostaa ihan hyvältä. Toivottavasti olet hyvä näyttelijä, että ESITTÄMISESI menee läpi. Todellisen lumpun tunnistaa kuitenkin aika helposti. T: Mies [/quote] Mä en todellakaan ole mikään lumppu. Olen erittäin harvinaislaatuinen ihminen ja se on totuus.
[/quote]
Miksi sitten sinun täytyy ESITTÄÄ vaikeasti tavoiteltavaa? Jos olet luonnostasi ja spontaanisti, niin mikäs siinä. Tuollainen pelien pelailu ja asioiden esittäminen vain särähtää korvaan.