eka raskaus, mies on.. argh!,
Ihan yhdessä hakuttiin ja oikein suunniteltiin, raskauduin neljännellä kierrolla. Nyt rv 18+ ja miehestä on kuoriutunu tommonen rasittava, välinpitämätön moukka! Tekee vaan omua juttujaan, pelaa kavereiden kanssa.. Jotenkin hirveen etäisen olonen ja mietteissään, muttei kuitenkaan suostu puhumaan! Onko tyypillistä ensimmäisen lapsen tullessa, että tuleva isä jotenkin stressaa tms tulevasta ja vauvasta? Annako vaan olla, ja kärsin itse yksinäisyydestä ja pahasta mielestä? Muutenkin "orpo" olo kun ensimmäinen lapsi ja kaikki on uutta ja haluaisi toisen olevan kunnolla tukena..
Kommentit (4)
Minkä ikäisiä olette ja kauanko olette olleet yhdessä?
Auts :/ itse 22 ja mies 25. Yhdessä ollaan oltu kolme vuotta.. Meillä toi mies ei onneksi kulje ryyppäämässä (ehkä myös rahan takia, kun säästetään kaikesta ylimääräisestä menosta), mutta ärsyttää silti kun aamusta iltaan välillä on ties missä :s tympeetä. Mulla ei ole omia kavereita semmosia joiden kanssa voisin arkena olla (asuuvat kauempana ja mulla ei oo autoa, ja ovat töissä pitkää päivää) ja vkloput nekin on viihteellä.
Ap
Ap
Minkä ikäisiä olette? Varmaan sellaista ehkä paniikkia, että nyt pitää vielä lojua kavereiden kanssa kun voi. Anna omaa tilaa.
Itsellä samat viikot ja ensimmäinen odotus. Raskaus on vaikea, vuodelepoa ja kantokieltoa ollut jo monta viikkoa, mies joutuu venymään. Hoitaa käytännön asioita, kun en voi, mutta alkanut vähän juoda, se pelottaa minua ihan hirveästi ja vaikea kenellekään puhuakaan asiasta, hänellä aiempaa vakavaa alkoholiongelmaa, jonka piti olla jo aivan takana päin ajat sitten. Ei osaa olla kauhean empaattinen vaikka itse ollut mukana kuulemassa lääkärin huolestuneet sanat.