Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko pysyvästi vieraalle planeetalle?

Vierailija
24.01.2015 |

Jos löydettäisiin uusi planeetta ja se olisi maan kaltainen mutta täysin vieras. Sinne etsittäisiin uudisasukkaita joille opetettaisiin selviytymistaidot, annettaisiin rakennustarvikkeita mukaan ja maan viljelyksessä tarvittavat tavarat. Menisitkö? Matka olisi vain yksisuuntainen, koska ei ole teknologiaa joka kestäisi paluumatkan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
2/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että geenejäni haluttaisiin sinne. Lisäksi mulla on lääkitys, jota ilman en pärjää. Jos tuo lääkitysasia ratkaistaisiin, ja mun esim. taitojeni vuoksi huolittaisiin mukaan, lähtisin tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuisikin tuo oikeasti.

Vierailija
4/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vain lähteä matkalle, vasta laosenlapsenlapsenlapsenlapsentiesmitkä pääsisivät perille, koska lähiavaruudesta ei sellaisia planeettoja ole löydetty.

Vierailija
5/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta saisi hyvän elokuvan tai tv-sarjan.

Vierailija
6/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ne lähettäisi kaikki av:lla palstailevat sinne planeetalle? Miten hitossa me siellä pärjättäisiin keskenämme? :D

Mä menisin kyllä sitten kissaihmisten leiriin. Voitaisiin elää kissojen oppien mukaan. Olisi parasta, jos saataisiin meidän viisaat av-kissatkin mukaan.

Karvaiset ja karvattomat varmaan aloittaisi piankin jonkin heimosodan. Mukaan sattuneista miehistä tulisi hirveä taistelu, ja heimojen status määräytyisi niiden omistamien miesten lukumäärän mukaan. :D

Vierailija
7/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:22"]

Voisin vain lähteä matkalle, vasta laosenlapsenlapsenlapsenlapsentiesmitkä pääsisivät perille, koska lähiavaruudesta ei sellaisia planeettoja ole löydetty.

[/quote]

Matkanhan voisi tehdä jossain pakastearkussa, jos ne saisivat sellaisen teknologian kehitettyä. Ihmiset jäädytettäisiin, ja sulatettaisiin automaattisesti perillä.

Vierailija
8/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan kestäisi, ennen kuin syntyisi leirejä jonne toiset eivät ole tervetulleita? Joku yrittäisi päästä joukon johtajaksi jne..

Vierailija
9/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyvytön selviämään arjessa ihan maassakin, joten kyllä tuo aika vaikeaa mahtaisi olla. Muuten kyllä lähtisin.

Vierailija
10/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:32"]Kuinkahan kauan kestäisi, ennen kuin syntyisi leirejä jonne toiset eivät ole tervetulleita? Joku yrittäisi päästä joukon johtajaksi jne..
[/quote]

Sinne hankittaisiin joku Yhdysvaltojen armeijan osasto, joka pitää järjestystä yllä.

Vierailija
11/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin tv-sarjaa tähtiportti.

Vierailija
12/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin viivana täältä pysyvästi pois jos olis pienikin mahdollisuus. Mutta munkaan geenit ei kelpais ja lisäksi tartten toistuvaa sairaalahoitoa. Bummer.

Vierailija
13/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehkä lähtis mutta meidänkin kissa on hyvin kiinnostunut.

Vierailija
14/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi edes vieraaseen kuntaan.

Vierailija
15/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virustauti, luunmurtuma, hampaan reikiintyminen jne olisi aika iso ongelma ilman sairaaloita. Eikä muutaman ihmisen voimin vielä sivilisaatiota rakenneta. Muuten ehkä voisin lähteä.

Vierailija
16/16 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lasteni ja mieheni kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän