Olisitko missi, malli vai showtyttö?
Jos olisi pakko valita, mikä kolmesta mieluiten olisit? :D
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:00"]
Olen mies, joten kyse on minulle enempi ajatusleikistä. Vastaan että malli.
Perustelen misseys on leima, jota saa luultavasti kantaa loppuikänsä riippumatta siitä, ,mitä tulevaisuudessa tekee, niin lähes poikkeuksetta mainitaan, että n.n. on entinen missi ja.. Esimerkiksi Riitta Väisesän, Tanja Karpelan ja Anna-Liisa Tiluksen yhteydessä mainitaan poikeuksetta, että he ovat olleet missejä joskus. - Mitä ihmettä sillä on merkitystä parikymmentä vuotta myöhemmin?
Showtyttö kuukkostaa - öö- hieman epämääräiseltä. Minkäslaisesta showsta olisi kyse? En varmaankaan jaksaisi hyppiä lavalla puolen yön- aikoihin ja vaikka tykkään treenata, niin chearleaderina kirkuminen ei taitaisi olla mun juttu.
Miksikö malli? Sitä voisi tehdä aikansa ja parhaimmillan päästä hieman maailmalle ja/ tai kuten pari ystävääni kerätä ihan mukavat (tasku)rahat, opintojen ohella.
[/quote]
Miksi kyse on sinulle miehenä vain ajatusleikistä? Kyllä miesmalleja, -"missejä" (mistereitäkö?) ja -esiintyjiä on vaikka kuinka.
Malli. Misseistä tulee nykyään mieleen julkkistyrkky.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:04"]
Malli. Misseistä tulee nykyään mieleen julkkistyrkky.
[/quote]
Ei välttämättä. Tajusin nyt kun mainitsit että en edes tiedä kuka on Miss Suomi 2015! Eipä ole siitä tytöstä kuulunut lehdissä mitään?! :o Mistäköhän johtuu?
Missi olisi mun unelma, antaa parhaimman kuvan
Missi jossain sellaisessa maassa, jossa missejä palvotaan, esim Venezuelassa tai Philippiineillä. Suomimissit kelpaavat vain Viidakon tähtösiin.
En tahtoisi olla mitään näistä, en siis omata mitään turhaa julkisuutta joten kysymys on jännä. Aivokuvaus&tutkimus kiinnostaa joten halusin olla avomalli. Tai joku Miss Pitsi, ois se hauskaa miehelle että morsian on missi...
Olen mies, joten kyse on minulle enempi ajatusleikistä. Vastaan että malli.
Perustelen misseys on leima, jota saa luultavasti kantaa loppuikänsä riippumatta siitä, ,mitä tulevaisuudessa tekee, niin lähes poikkeuksetta mainitaan, että n.n. on entinen missi ja.. Esimerkiksi Riitta Väisesän, Tanja Karpelan ja Anna-Liisa Tiluksen yhteydessä mainitaan poikeuksetta, että he ovat olleet missejä joskus. - Mitä ihmettä sillä on merkitystä parikymmentä vuotta myöhemmin?
Showtyttö kuukkostaa - öö- hieman epämääräiseltä. Minkäslaisesta showsta olisi kyse? En varmaankaan jaksaisi hyppiä lavalla puolen yön- aikoihin ja vaikka tykkään treenata, niin chearleaderina kirkuminen ei taitaisi olla mun juttu.
Miksikö malli? Sitä voisi tehdä aikansa ja parhaimmillan päästä hieman maailmalle ja/ tai kuten pari ystävääni kerätä ihan mukavat (tasku)rahat, opintojen ohella.
Malli. Missit on jo aika muinainen perinne. Pääsisinkin melko varmasti miss finland kisaan jos hakisin. Showtytöistä ei tiedä oikein mitään.
Showtyttö:
https://lasvegasperformingarts.wordpress.com/what-is-an-authentic-las-vegas-showgirl/
Revyy-esitysten pitkiä tanssityttöjä joilla on näyttävät sulka-asut päällään.
Malli, ehdottomasti. Rakastan muotia ja tykkään enemmän persoonallisesta ulkonäöstä ja ihailen yleensä juurikin tosi pitkiä naisia.
Malli. Tienaa paremmin kuin missi eikä missejä enää arvosteta.
Malli. Missin tehtävä on olla hiljaa ja näyttää hyvältä. Malli saa olla räväkkä, persoonallinen, eikä vapaa-ajalla tarvitse miettiä, että voiko näyttäytyä näin tai noin. Missin homma on jotenkin yksinkertaista. Showgirl on taas turhan räväkkää.
Malli