Thaimaaseen vai Lontoohon?
Niin, kumpi olisi kivampi paikka matkustaa? Onko ketä käynyt jommassa kummassa?
Kommentit (46)
Onkos joku käyny Kiinasessa siellä muurilla? Se ois kyllä kiva nähdä!
ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:21"]Niin, kumpi olisi kivampi paikka matkustaa? Onko ketä käynyt jommassa kummassa?
[/quote]
Menkää kuuseen tai maaseen
Ruotsin ja Suomen rajalla pohjoisessa on hieno kaupunki, Torino, jonka erikoisuus on erllaiset makaronit. Suosittelet, otat vaan omat ketsupit mukaan.
Mä oon sitä mieltä, että Thaimaalle otat lennot
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:41"]
Ruotsin ja Suomen rajalla pohjoisessa on hieno kaupunki, Torino, jonka erikoisuus on erllaiset makaronit. Suosittelet, otat vaan omat ketsupit mukaan.
[/quote]
Torinosta pääsee nopeasti myös ulkomaille Haapa rantaseen. (kaksi kärpästä yhdellä haukkauksella)
Suosittelen Turun vankilaa. Miellyttävät sellit ja mukavat päivärutiinit. Naapurisellin asukkina mahdollisesti Anneli Auer tai Sirpa Laamanen.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:49"]
[/quote]
Torinosta pääsee nopeasti myös ulkomaille Haapa rantaseen. (kaksi kärpästä yhdellä haukkauksella)
[/quote]Se on vähän kaksipiippuinen miekka mennä sinne, joutuu ostamaan nuuskaa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:44"]Mä oon sitä mieltä, että Thaimaalle otat lennot
[/quote]
Krabiseen
Me mennään ensi kesänä Lappeen rannalle.
(Tässä ei ole virhettä, heh!)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:49"]
[/quote]
[/quote]Se on vähän kaksipiippuinen miekka mennä sinne, joutuu ostamaan nuuskaa.
[/quote]
Matkailu avartaa, vaikka nuskaklöntti huulessa.
Mene Ap Lontoohon. Thaimaasessa voi olla myrskyjä ja ainakin minä pelkäisin salamia.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:22"]
Kumpi vain, niin samankaltaisia ovat! Eli et voi mennä valinnassasi vikaan :). Ihanaa reissua!
[/quote]
Häh?? Samankaltaisia??
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:56"]
Mene Ap Lontoohon. Thaimaasessa voi olla myrskyjä ja ainakin minä pelkäisin salamia.
[/quote]Mutta jos pitää pizzasta, niin kyllä sen kestää.
Me mennään keväällä Istanbulimiaan :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:59"]
[/quote]Käykää samalla reissulla siellä Analiassa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:00"]
[/quote]
Kiitos vinkistä! Voitaisiin käydä :) Siellähän on rantaa?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:56"]
[/quote]Mutta jos pitää pizzasta, niin kyllä sen kestää.
[/quote]
Pizzassa tietty se, ketä menee Itaaliaaseeen. Thaimaaseen jos menee, kannattaa tilata muuta. Kyllä minä pelkään myrskysalamia. Ehkä Ap on rohkeampi ja matka Thaimaaseen kuullostaa hyvältä. Siellä on varmasti upeat maisematkin, joita voi vaikka piirrustaa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:00"]
[/quote]
Kiitos vinkistä! Voitaisiin käydä :) Siellähän on rantaa?
[/quote]On siellä, mutta se on sellainen toispuoleinen saari, ettei ole rantaa jokapuolella.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:26"]Ranskaaseen tai Italiaaseen en menisi, enkä Australiaaseen, Itävaltiaaseen voisin mennäkin ja Unkariaan.
[/quote]
Hölmö, sehän kirjoitetaan Itävaltaaseen, ei siihen iitä tarvita. Kumma ettei maiden nimiä edes osata.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:21"]
Niin, kumpi olisi kivampi paikka matkustaa? Onko ketä käynyt jommassa kummassa?
[/quote]
jäitpäs kiikkiin :D nyt kone kiinne ja kahville