Miten aiotte toivottaa hyvää joulua ihmisille tänä jouluna:
a) kortilla
b) sähköpostilla
c) puhelinsoitolla
d) livenä
e) en toivota lainkaan
f) muu, mikä
Kommentit (15)
Kehotan olemaan ostamatta mitään, varsinkaan Kiinassa tehtyä
Kutomalla villasukat ja antamalla vihreitä kuulia
Lähetän muutaman kortin ja lopuille toivotus facessa.
Muutamalle kortilla, suurimmalle osalle en mitenkään. En pidä joulusta.
Lapselleni ja hänen puolisolleen soitan. Vanhalle kummitädille soitan tai jos hän ei kykene vastaamaan niin laitan tekstarin. Kummitytölle ja hänen sisaruksilleen laitan WhatsAppia. Työkavereille toivotan työyhteisön chatissa.
En mitenkään. En vietä joulua enkä ole uskovainen.
Vastaan F
Lähetän wa-viestillä/tekstiviestillä toivotukset
Tekstiviestillä. Ei ole rahaa kortteihin eikä varsinkaan kalliisiin postimerkkeihin!
Muutamia vuosia sitten lähetin vielä kortteja, mutta nykyisin postimerkit ovat niin tuhottoman kalliita, että olen luopunut siitä. Laitan whatsappissa tai tekstiviestillä toivotukset.
Pääosin en mitenkään, ne jotka nään livenä, voin jotakin toivottaa. Lahjat sikseen, kulutushysteriaa riittää ilmankin.
Txt viestillä ja lapsille S tai K ryhmän lahjakortilla.
En ole some siis F.B. Joten minut on ulkoistettu,ajat sitten.Kuten on tietoinen oma valintani ei älypuhelinta.Kortit alkoivat loppumaan ja posti posti kirjeet kun ihmiset hankivat älypuhelin ja lityivär some F. B. Kontaktit heillä pyörii F.B. Kun WATS app.Joten peruspuhelimeni ei soi ! Jos soikin säikähdän mikä ääni ja kestää minutteja kun tajuan se on puhelin!Eli teen joulkortteja ysinäisille pavelutaloon ymm. Kotihoiton. Jokoa joulu kirjastot Helsinki alueet kerää niitä laatikoon ja jakavat edelämainituihin tahoihin.Vain mutamalle laitan postitse ostetun joulukortin. Vielläte ihmiset kerkiite viellää laitaa sotaveteraneille kortit postin kautta ,itse laitoin jo. Mikään ei estä tehdä korteja tai ostaa kirjaston keräyslatikoon jaetavaksi yksinäisille teiltä.Ilmotavat kyllä ilmaislehdetkin asiasta joulukuun puolella.Se 1 kortti voi 1 yksinäiselle olla todella suuri ilon aihe.Joku tuntematon muistaa ja ei maksa paljoa.(ps. luki häiriöni takia en näe txt vireet antteeksi ne)
Kertokaa ihmeessä, minua kiinnostaa. Ajattelin nimittäin lähettää vain parille sähköpostin, joillekin tekstarin ja lopuille en mitään.